شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
کد خبر : 7636

پیش‌بینی بورس فردا 5 شهریور / بورس فردا چه می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، بازار بورس تهران پس از ثبت افت تاریخی خود در روزهای گذشته، امروز بار دیگر به روند صعودی بازگشت. مهدی افضلیان، کارشناس بازار سرمایه درباره پیش‌بینی بورس فردا 5 شهریور ، اظهار داشت: فردا شاهد بازار مثبت بورس خواهیم بود. وی در پاسخ به این سوال که «سیر صعودی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، بازار بورس تهران پس از ثبت افت تاریخی خود در روزهای گذشته، امروز بار دیگر به روند صعودی بازگشت.

مهدی افضلیان، کارشناس بازار سرمایه درباره پیش‌بینی بورس فردا 5 شهریور ، اظهار داشت: فردا شاهد بازار مثبت بورس خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که «سیر صعودی تا کِی ادامه دارد؟»، یادآور شد: نمی‌ شود در رابطه با زمان صعودی بودن بازار قطعی نظر داد اما فعلا به نظر می‌رسد که در کوتاه‌مدت بازاری صعودی خواهد بود.

«با صعودی شدن روند بازار، بسیاری می‌گویند بورس به صورت دستوری مثبت شده است. این مسئله این نگرانی را ایجاد کرده که آیا این روند دستوری ادامه دارد و یا می‌ تواند منجر به افت مجدد شاخص شود؟»، افضلیان در این باره گفت: حمایت حقوقی‌های بازار و حمایت دولت باعث مثبت شدن روند بازار شد. اما اینکه این حمایت روند کلی بازار را به چه سمتی می‌برد هنوز مشخص نیست. برای پیش‌ بینی طولانی مدت روند بازار باید ببینیم حمایت‌ ها تا کجا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: ارزندگی قیمت‌های فعلی سهام؛عامل حمایت سنگین حقوقی ها/ فروش دیگر منطقی نیست!

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان