شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
کد خبر : 59395

وزارت صمت: احراز شرایط واردکنندگان خودرو در دست بررسی است

وزارت صمت: احراز شرایط واردکنندگان خودرو در دست بررسی است

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام‌کرد: هر کدام از متقاضیان واردات خودرو که شرایط مربوط به خدمات پس از فروش و سرمایه گذاری انتقال فناوری را اعلام کنند در فهرست شرکت‌های حائز شرایط قرار می‌گیرند و این مهم در وزارتخانه در دست بررسی است.

به گزارش شهر بورس، مرکز ارتباطات وزارت صمت پیرو خبر منتشرشده در روزنامه دنیای اقتصاد با عنوان «معمای ۳۰۰ متقاضی واردات خودرو» جوابیه‌ای منتشر کرد.

براساس گزارش ایرنا، در متن جوابیه آمده است: شرایط واردات در آیین نامه مصوبه هیات وزیران و دستورالعمل اجرایی این مصوبه در نظر گرفته شده است. بدیهی است که برخی از متقاضیان شرایط لازم را داشته باشند و برخی نیز نداشته باشند.


بیشتر بخوانید: واردات خودرو به این زودی‌ها بعید است

این جوابیه می‌افزاید: اکنون متقاضیان واردات خودرو بررسی های ممکن را انجام داده اند و در حال تهیه اسناد و مدارک مربوطه هستند و هر کدام از متقاضیان که شرایط مربوط به خدمات پس از فروش و سرمایه گذاری انتقال فناوری را اعلام کنند در فهرست شرکت‌های حائز شرایط قرار می‌گیرند.

برپایه این جوابیه، این موضوع در وزارت صمت در حال بررسی است و برای آنکه موضوع واردات به نتیجه برسد باید سایر مسائل توسط سازمان‌ها و بخش‌های مختلفی که در مصوبه هیات وزیران تعیین شده اند، نهایی شود.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان