شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
کد خبر : 59972

واکنش مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس به ابهامات نظارتی

واکنش مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس به ابهامات نظارتی

در هشتمین جلسه گروهی خبرنگاران با مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار، علی ایلخانی مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار به موضوعاتی نظیر نحوه نظارت بر معاملات و شناسایی تخلفات، ریشه‌یابی علت قطعی هسته معاملات، ساختار سامانه مچینگ بومی‌سازی شده و همکاری دانشگاه تهران در خصوص آورده‌ فنی برای رفع ایرادات پیشین و… پرداخته شد.

به گزارش شهر بورس، در ادامه مجموعه نشست‌های مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار به میزبانی روابط عمومی این سازمان، صبح امروز (۴ آبان ماه) مدیر فناوری اطلاعات با جمعی از اصحاب رسانه به گفت و گو پرداخت.

براساس گزارش سنا، در این جلسه که با حضور علی ایلخانی مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، وظایف مدیریت فناوری اطلاعات سازمان بورس که یکی از بخش های معاونت اجرایی محسوب می‌شود، تشریح شد. این مدیریت متشکل از “اداره توسعه و هوشمندسازی”، “اداره کنترل و نظارت”، و “اداره عملیات و زیرساخت” است.


بیشتر بخوانید: نظارت سازمان بورس فراتر از الگوریتم‌ها و شامل تمام معاملات است

ایلخانی پس از تشریح وظایف و کارکرد واحد فناوری اطلاعات به پرسش خبرنگاران پاسخ داد و به موضوعاتی نظیر نحوه نظارت بر معاملات و شناسایی تخلفات، ریشه‌یابی علت قطعی هسته معاملات، ساختار سامانه مچینگ بومی‌سازی شده و همکاری دانشگاه تهران در خصوص آورده‌ فنی برای رفع ایرادات پیشین و… پرداخت.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان