شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر : 3602

واکنش جالب بورس به قطعنامه آژانس اتمی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بورس تهران در آخرین روز از معاملات بهار موفق شد حدود ۴۱ هزار واحد به ارتفاع خود اضافه کند و به سطح یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی نزدیک شود. شاخص در حالی امروز بازدهی ۳٫۳۳ درصدی را به ثبت رساند که روز گذشته خبر تصویب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بورس تهران در آخرین روز از معاملات بهار موفق شد حدود ۴۱ هزار واحد به ارتفاع خود اضافه کند و به سطح یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی نزدیک شود.

شاخص در حالی امروز بازدهی ۳٫۳۳ درصدی را به ثبت رساند که روز گذشته خبر تصویب قطعنامه ضدایرانی آژانس اتمی منتشر شد که به باور برخی از کارشناسان نمی‌توانست تاثیر چندان جدی بر بازار سرمایه بگذارد.

بیشتر بخوانید:
تراکتور وارد بورس می‌شود
یک عرضه اولیه برای هفته آینده قطعی شد
زیرمجموعه «وسینا» در مراحل نهایی عرضه اولیه

شاخص کل هم وزن نیز همزمان با قطعنامه آژانس اتمی با رشد ۱۰ هزار و ۴۹۱ واحدی امروز بالاخره موفق شد وارد کانال ۴۰۰ هزار واحدی شود و بازدهی مثبت ۲٫۶۳ درصدی را در آخرین روز از معاملات خرداد ماه ثبت کند.

نمادهای فولاد، فملی و فارس نیز به ترتیب با ۳۱۸۰، ۲۷۶۰ و ۲۶۸۱ واحد بیشترین تاثیر را در جهش شاخص داشتند. همچنین سه گروه شیمیایی، بانک و فلزات اساسی برترین گروه‌های صنعت در معاملات امروز بودند.

در جریان معاملات بازار امروز نیز یک میلیون و ۴۰۹ معامله انجام شد که طی آن ۸ میلیارد و ۶۱۵ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۱۱٫۵ هزار میلیارد تومان خرید و فروش شد که در پی آن ارزش بازار به ۴۷۵۶ هزار میلیارد تومان رسید.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 17 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان