شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
کد خبر : 76449

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

نظر فعالان اقتصادی درباره ائتلاف اتاقی برای همه

نظر فعالان اقتصادی درباره ائتلاف اتاقی برای همه
در این گزارش نظر فعالان اقتصادی درباره ائتلاف اتاقی برای همه جمع آوری شده است. انتخابات اتاق بازرگانی شنبه هفته آینده برگزار می‎شود.

شهر بورس – ابوالفضل برجی مرندی، ائتلاف «اتاقی برای همه ۱۴۰۵» با ۱۵ عضو در انتخابات اتاق بازرگانی حضور خواهد داشت؛ نظر فعالان اقتصادی درباره ائتلاف اتاقی برای همه چیست؟

نظر فعالان اقتصادی درباره ائتلاف اتاقی برای همه

علیرضا جباریان فام

علیرضا جباریان فام رئیس اتحادیه صادرکنندگان کفش آذربایجان شرقی در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: انتخابات اتاق بازرگانی یک انتخابات بزرگ در بخش خصوصی کشور است و اتاق تبریز هم اولین اتاق بازرگانی کشور است که ما به این مساله افتخار می‌کنیم.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان کفش آذربایجان‌شرقی ادامه داد: چهره‌هایی که این دوره به انتخابات آمده‌اند سرشناسان صنعت هستند و تک به تک آنها از نظر شخصیتی و بازرگانی عالی هستند.

وی تصریح کرد: ائتلاف اتاقی برای همه نیز متشکل از افرادی است که به قابلیت آنها اعتماد داریم و ان‌شاالله روز شنبه نتیجه انتخابات به نفع صنعت استان باشد.

مسعود محجل امامی

مسعود محجل امامی مدیرعامل گروه مهر سهند در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: وقتی بزرگان صنعت این استان متحد شده‌اند، وظیفه ما هم حمایت از این دوستان است.

مدیرعامل گروه مهر سهند ادامه داد: خوشحالم که بعد از این همه سال چنین ائتلافی که متشکل از همه صنایع است، متحد شده و همچنین از جوانان استفاده کرده‌اند و امیدواریم که این ائتلاف بتواند رای بیاورد.


بیشتر بخوانید: فعالان اقتصادی درباره ائتلاف اتاقی برای همه 1405 چه می گویند؟


علی اکبر عمرانی ارسی

علی اکبر عمرانی ارسی مدیرعامل شرکت چرخشگر اظهار داشت: ائتلافی که تشکیل پیدا کرده جمع افراد توانمند است، منتهی با توجه به سابقه‌ای که ائتلاف و افراد آن در اتاق دارند، نقدهایی هم به آن وجود دارد.

وی ادامه داد: باید اتاق از یکجانبه گرایی در آید و وارد کلیات شوند که کل صنایع استان در نظر گرفته شود زیرا اتاق برای صنف خاصی نیست و امیدوارم کاندیداهایی که رای می‌آورند از تک بعدی بودن خارج شوند.

رضا پاشایی

رضا پاشایی، هیئت مدیره انجمن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: چندین جبهه متفاوت این ائتلاف را تشکیل داده‌اند که در میان آنها افراد نخبه و آشنا به مسائل صنعتی استان و کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: البته برخی از افراد این ائتلاف هم صرفا برای حضور در ائتلاف آمده اند، اعتقادم بر این است که احتمالا یکی دو درصد از اعضای این ائتلاف انتخاب نشوند اما عمده افراد صاحب رای، فکر و سرمایه در این ائتلاف هستند.

پاشایی تصریح کرد: افراد نخبه دیگری هم در ائتلاف‌های دیگر هستند که شانس بالایی برای رای دارند، جامعه صنعت دارای فکر هستند و در میان کاندیداها به نخبگان رای خواهند داد.

رضا پاشایی

ناصر علیزاده

ناصر علیزاده، مدیرعامل شرکت سازه فضاکار آذربایجان در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: ائتلافی که بالای ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی دارد، نه جای نقد و نه جای بررسی دارد.

وی ادامه داد: آقای ژائله و ائتلاف اتاقی برای همه جزء شناسنامه استان‌ هستند و با افتخار از آنها حمایت خواهم کرد.

جعفر صبحی

جعفر صبحی، رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پارلار آسیا در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: در این ائتلاف صنعتگران خوب استان حضور دارند و فکر می‌کنم اگر این مجموعه رای بیاورد نتایج خوبی برای استان خواهد داشت.

محمدرضا دقتی

محمدرضا دقتی رئیس هئیت مدیره شرکت نیک دانه سهند مراغه در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: ائتلاف از نظر کمی و کیفی، ائتلاف خوبی است زیرا وقتی خرد جمعی همدل و همزبان باشند نتایج بهتری گرفته می‌شود و سود آن به صنایع استان می‌رسد.

رئیس هئیت مدیره شرکت نیک دانه سهند مراغه ادامه داد: امیدوارم افراد اصلح و شایسته که در این ائتلاف حضور دارند موفق باشند و باعث فخر و مباهات استان شوند.

علی جهانگیری

علی جهانگیری معاون سابق استاندار آذربایجان شرقی در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: فکر می‌کنم ائتلافی که تشکیل شده جمع مدیران باتجربه استان است که سابقه مدیریت در تشکل‌های مختلف را دارند.

معاون سابق استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اینکه با طیف و سلایق مختلف کنار هم جمع شده‌اند فکر می‌کنم یک آورده و سرمایه بزرگ برای بخش خصوصی و اقتصاد استان داشته باشد.

علی جهانگیری

نراقی، رئیس کانون کارفرمایان آذربایجان‌شرقی در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: سالهاست در بخش خصوصی آرزو داشتیم ائتلافی در اتاق به وجود بیاید که تمام اقشار جامعه صنعتی و تجاری نماینده‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این دوره با این ائتلاف چنین اتفاقی رخ داد که موضوع خوشایندی است و امیدوارم این ائتلاف منشا خیر و برکت برای جامعه باشد.


بیشتر بخوانید: ائتلاف اتاقی برای همه رونمایی شد


سولماز علیپور

سولماز علیپور، دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: اول از همه جای تقدیر از همه کسانی که کاندید شدند وجود دارد که این فرصت را به جامعه صنعت، معدن و کشاورزی می‌دهند که از خدمات آنها بهره مند شوند.

وی ادامه داد: ائتلاف جمع افراد همفکر و همسو است. اگر این اتفاق رخ دهد موفق خواهند شد که برای ما در شرایط بسیار بحرانی اقتصاد مهم است.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: بخش خصوصی ما می‌تواند در اقتصاد اثرگذار باشد و وقتی اثرگذار باشد بخش دولتی ما می‌تواند به بخش خصوصی اعتماد کند و یکسری از مسائلی که در اختیار دولت است را بخش خصوصی می‌تواند عهده‌دار شود، این یعنی کار مردم را به دست مردم سپردن.

محمد ملکی

محمد ملکی، عضو هیئت رئیسه انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: ائتلاف متشکل از نفرات گلچین شهر است؛ هم از لحاظ سرمایه‌گذاری و هم اشتغالزایی که انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: امروز کسی نمی‌تواند به این افراد ایرادی بگیرد چون از هر نظر افراد عالی هستند. امیدوارم بعد از انتخابات این اتحاد و ائتلاف را حفظ و برای انتخابات آینده الگو باشند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + هشت =

پراپ تریدینگ

کمان