شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کد خبر : 3841

دبیرکل کانون کارگزاران پاسخ داد:

مشکل سهام عدالت در کارگزاری‌ها چیست؟

برخی از سهامدارانی که در آزادسازی سهام عدالت روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، نمی‌توانند وارد سامانه معاملات این سهام در کارگزاری‌ها شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، برخی از سهامدارانی که در آزادسازی سهام عدالت روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، نمی‌توانند وارد سامانه معاملات این سهام در کارگزاری‌ها شوند. اخطارهای «عدم تطابق شماره تلفن با کد ملی» و «شما سهامدار سهام عدالت شناخته نشده‌اید» نیز از دیگری مشکلاتی است که سهامداران در ورود به سامانه کارگزاری‌ها دارند.

روح‌الله میرصانعی، دبیرکل کانون کارگزاران در این خصوص گفت: سامانه سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی چک نمی‌کند که شماره تلفن سهامدار حتما به نام خودش باشد، فرد هر شماره‌ای که در این سامانه وارد کند ثبت می‌شود.

وی افزود: اما اگر فردی می‌خواهد وارد سامانه معاملات سهام عدالت شود باید حتما شماره موبایلی که در سامانه سازمان خصوصی‌سازی ثبت شده به نام خودش باشد.

دبیرکل کانون کارگزاران عنوان کرد: سامانه کارگزاری‌ها دو شاخصه را چک می‌کند، اول این که شماره شبا ثبت شده درست و شماره موبایل نیز به نام فرد باشد. کسانی که علی‌رغم دارا بودن این دو شاخص نمی‌توانند وارد سامانه شوند به کارگزاری‌ها مراجعه کنند تا مشکل را حل کنند.

وی در پایان گفت: اگر برای شخصی خطای عدم شناسایی به عنوان سهامدار سهام عدالت نمایش داده شد، علت این است که فرد روش آزادسازی مستقیم را انتخاب نکرده است.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =

پراپ تریدینگ

کمان