شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کد خبر : 76781

مسعود گلشیرازی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

مسعود گلشیرازی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

نتایج انتخابات اتاق مشخص شد و نام گلشیرازی نیز در بین منتخبین دیده می شود اما مسعود گلشیرازی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟

شهر بورس – ابوالفضل برجی مرندی، نتایج دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور دقایقی پیش اعلام شد و منتخبین اتاق بازرگانی اصفهان نیز مشخص شد که در این بین نام مسعود گلشیرازی رئیس هیئت نمایندگان اتاق اصفهان نیز دیده می شود. اما مسعود گلشیرازی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟

مسعود گلشیرازی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

مسعود گلشیرازی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان

مسعود گلشیرازی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

مسعود گلشیرازی متولد 30 اردیبهشت 1352 در اصفهان ، کارآفرین و فعال اقتصادی می باشد وی هم اکنون رئیس اتاق بازرگانی اصفهان و عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می باشد. گلشیرازی دانش آموخته کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد نجف آباد، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک از دانشگاه آزاد نجف آباد و در حال حاضر نیز دانش پذیر مقطع دکتری در رشته اقتصاد بین الملل می باشد.

  • عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در ادوار هفتم، هشتم، نهم
  • عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در ادوار هفتم، هشتم، نهم
  • رئیس هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در دوره نهم، دبیر شورای گفتگوی استان و عضو شورای روسای اتاق بازرگانی ایران
  • رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در دوره هفتم
  • رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در دوره هشتم
  • نایب رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین مالی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران در دوره هفتم
  • رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین مالی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران در دوره هفتم

فعالیت های اقتصادی و تجاری

فعال در زمینه تجارت بین‌الملل، ایجاد شرکت‌های تجاری بین‌المللی جهت تسهیل و روان سازی مبادلات با جمهوری اسلامی ایران، رئیس هیئت مدیره شرکت‌های بازرگانی، فعال در زمینه تجارت مواد غذایی و خوراک دام و فولاد، حضور فعال در هیئت‌های تجاری و نمایشگاههای بین‌المللی

ایجاد طرحهای صنعتی و پروژه‌های کار آفرینی: ایجاد طرح‌های صنعتی و پروژه‌های کارآفرینی اعم از کارخانه مونتاژ باتریهای خودرو(توان باتری)، مجتمع صنعتی تولید صفحات باتری (صفحه سازی توان)، بزرگترین واحد صنعتی تولید کامل باتری‌های استارتر در کشور(مجتمع صنعتی سپاهان باتری)، برزگترین واحد صنعتی بازیافت و فرآوری سرب منطبق با استاندارد جهانی یورو 5، ایجاد شرکت پژوهشی مهندسی دی جهت تولید قطعات الکترونیکی و دیجیتال در صنعت برق کشور، مجتمع روغن کشی فرپویان جهت استحصال روغن خوراکی از دانه‌های روغنی، راه اندازی پروژه های ERP در شرکت‌های بازرگانی و صنعتی.

بر اساس گزارش شهر بورس خلاصه فعالیت های وی به شرح زیر است؛

  • کارشناسی ارشد مدیریت تجارت الکترونیک
  • مدیر برتر جوان کشور در سال 1388
  • کارآفرین نمونه کشوری در سال 1393
  • واحد صنعتی نمونه کشوری در سال 1394
  • صادرکننده نمونه کشوری در سال 1396
  • اخذ نشان برند برتر در سال 1397
  • فعال در زمینه تجارت بین الملل
  • فعال در زمینه تولید باتری خودرو، سرب، اقلام پلیمری و صنایع بازیافت
  • رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت­های سپاهان باتری، فولاد تربت، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، پارسیان پارت پاسارگاد، ساختمانی آرمه خاور، انرژی گستر
  • فعال در زمینه تجارت فولاد، مواد غذایی و خوراک دام، عضو هیأت مدیره چند شرکت سرمایه­گذاری، رییس هیأت مدیره چند شرکت فنی مهندسی و دانش بنیان

بیشتربخوانید: نتایج انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان مشخص شد


مسعود گلشیرازی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

مسعود گلشیرازی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان

اظهارات مسعود گلشیرازی در انتخابات 1401

به گزارش شهر بورس، مسعود گلشیرازی، کاندیدای دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگاني، صنایع، معادن و کشاورزي اصفهان نیز در خصوص حضورش در این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان میگوید: بنــده رییس دوره نهم اتاق بازرگاني اصفهان را در کارنامه دارم ضمن اینکه به عنوان دبیر شوراي گفتوگوي دولت و بخش خصوصي نیز فعالیت دارم.

وي ادامه میدهد: در زمینه فعالیت اقتصادي نیز موسس و بنیانگذار واحدهای صنعتي همچون شرکت سپاهان باتری هستم و هم اکنون نیز به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد تربت حیدریه فعالیت دارم.

کاندیداي دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگاني، صنایع، معادن و کشــاورزي اصفهان با اشاره به اینکه اتاق بازرگاني نیاز به شاخص دارد و در دوره نهم شاخص بر مبناي اعضاي اتاق تعیین شد و در این دوره درب اتاق بازرگاني بر روي همه اعضا باز شد، تصریح کرد: خدمت به جامعه اقتصادي محور فعالیت اتاق بازرگاني در دوره نهم بود و 52 زیرسیستم را در این راستا تعریف کردیم.

وي میگوید: اعتقاددارم در آینــده و در دوراني که ابهام براي آینده دغدغه اصلي فعالان اقتصادي اســت؛ اتاق بازرگاني باید با ایجاد انسجام و استفاده از سیستمی که بتواند اعضاي خود شــامل تولیدکنندگان و صادرکنندگان را در عرصه بین المللی موردحمایت قرار دهد، را در دستور کار داشته باشد.

گلشیرازی تصریح کرد: سعي داریم در حوزه بین المللی ساختارهایي را ایجاد کنیم که بتوانیم حامي عملي اعضاي خود باشــیم و در ایجاد زیرســاختهای اجتماعی نیز توســعه اقتصادي را با مطالبه گری، مشــارکت و همراهي و حتي سرمایه پذیر کردن طرحهای زیربنایی با مشارکت اعضاي اتاق در دستور کار داشته باشیم.

وي افزود: مســیر تحول دیجیتال را در اقتصاد اصفهان بهعنوان الزمه اقتصاد نوین رقم خواهیم زد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان