شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر : 76661

محصولات ایران خودرو در سال 1402 با آپشن های جدید عرضه می شوند + جدول

محصولات ایران خودرو در سال 1402 با آپشن های جدید عرضه می شوند + جدول
شرکت ایران خودرو در نظر دارد در سال 1402 محصولات خود را مطابق جدول درج شده در متن خبر با امکانات جدیدی روانه بازار کند.

به گزارش شهر بورس، شرکت ایران خودرو در نظر دارد در سال 1402 محصولات خود را مطابق جدول درج شده در متن خبر با امکانات جدیدی روانه بازار کند.

به اطلاع کلیه نمایندگان محترم می رساند، شرکت ایران خودرو در راستای تحقق برنامه بلند مدت و پاسخ به تقاضای مشتریان خود، اقدام به اجرای ارتقای استانداردی بر روی محصولات خانواده پژو، پارس، دنا پلاس، سورن پلاس، رانا پلاس، هایما و آریسان2 با عرضه کلاس جدید این خودروها با تجهیزات جدید مطابق با استانداردها نموده است.

هدف از اجرای این طرح بر روی محصولات شرکت، بالا بردن ایمنی خودروها و منطبق شدن با استانداردهای روز دنیا می باشد.

محصولات ایران خودرو در سال 1402 با آپشن های جدید عرضه می شوند + جدول

دیلایت یا چراغ روز

چراغ هایی هستند که در جلوی خودرو قرار دارند و هر زمان که موتور خودرو روشن می شود این چراغ ها نیز به صورت اتوماتیک روشن میشوند. برخلاف چراغ های جلو که باعث روشنایی جاده میشوند؛ آنها به عنوان راهی برای شناسایی خودرو توسط ماشین های دیگر و عابران در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند.

خودروهای خانواده پژو 207 ،سورن پلاس، دنا پلاس و هایما از قبل مجهز به چراغ روز بوده اند و اکنون خودروهای خانواده پارس، رانا پلاس و آریسان2 هم به چراغ روز مجهز شده اند.

روشن شدن چراغ های عقب همزمان با چراغ روز

درصورتی که خودرو مجهز به چراغ روشنایی در روز باشد در هنگام روشنشدن موتورخودرو، چراغ های عقب خودرو به طور همزمان با چراغ روشنایی در روز روشن خواهند شد.

درخودروهای دارای سنسور نور و باران چراغ های عقب نیز در موقع لزوم روشن خواهند شد. خودروهای خانواده پژو 207 ،پژو 207 تیپ 5 ،پارس سال، رانا پلاس، سورن، دنا پلاس، هایما S5 و آریسان 2 قابلیت روشن شدن چراغ های عقب همزمان با چراغ روز را خواهند داشت.


بیشتربخوانید: چه کسانی امکان ثبت نام در طرح فروش یکپارچه را ندارند؟


سنسور نور و باران

این سنسورها معمولا با هم ادغام شده اند و در یک محفظه قرار دارند و به صورت چشمی دو منظوره طراحی شده اند و در شرایط زیر عمل خواهند کرد.

سنسور باران در قسمت فوقانی شیشه جلو قرار دارد و در صورت پاشیدن ناگهانی آب و با شروع باران به صورت اتوماتیک شروع به فعال کردن برف پاک کن های جلو مینماید و چنانچه ریزش آب ادامه نداشته باشد پس از چند ثانیه به طور اتوماتیک برف پاک کن را غیرفعال مینماید.

سنسور نور همانگونه که از نامش پیداست حساس به نور می باشد که با افزایش یا کاهش شدت نور محیط، چراغ های خودرو به صورت خودکار روشن و بالعکس خاموش میشود.

در حال حاضر خودروهای پژو پارس ELX و تارا اتوماتیک مجهز به سنسور نور و باران یا RLS می باشند و خودروهای خانواده دناپلاس توربو و تارا دستی نیز به سنسور نور و باران یا RLS مجهز شده اند.

جدول محصولات ایران خودرو در سال 1402 با آپشن های جدید

محصولات ایران خودرو در سال 1402 با آپشن های جدید عرضه می شوند + جدول

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + نه =

پراپ تریدینگ

کمان