شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر : 77251

کدام مؤسسه مهاجرتی می‌تواند راحت‌تر ویزای تحصیلی کانادا را برای شما اخذ کند؟

کدام مؤسسه مهاجرتی می‌تواند راحت‌تر ویزای تحصیلی کانادا را برای شما اخذ کند؟
ویزای تحصیلی کانادا یکی از بهترین و محبوب‌ترین راه‌هایی است که افراد می‌توانند با استفاده از آن به کشور کانادا مهاجرت کرده و اقامت این کشور پیشرفته و مدرن را اخذ کنند.

به گزارش شهر بورس، ویزای تحصیلی کانادا یکی از بهترین و محبوب‌ترین راه‌هایی است که افراد می‌توانند با استفاده از آن به کشور کانادا مهاجرت کرده و اقامت این کشور پیشرفته و مدرن را اخذ کنند.

تعداد زیادی از بهترین دانشگاه‌های جهان در کانادا قرار دارند که همین امر باعث افزایش میزان تقاضا برای اخذ ویزای تحصیلی شده است. البته بهتر است بدانید که اخذ ویزای تحصیلی مراحل و شرایط مختلفی دارد. پیچیدگی‌های این مراحل افراد را وادار می‌کند که از متخصصان و کارشناسان این حوزه کمک بگیرند.

در این مطلب به طور کامل مراحل و شرایط اخذ ویزای تحصیلی را مورد بررسی قرار خواهیم داد و به شما خواهیم گفت که کدام مؤسسه مهاجرتی می‌تواند راحت‌تر ویزای تحصیلی کانادا را برایتان اخذ کند.

ویزای تحصیلی کانادا

مراحل مختلف اخذ ویزای تحصیلی کانادا

کسانی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل را دارند؛ بهتر است قبل از هرگونه اقدامی، ابتدا با مراحل آن آشنا شوند تا بهتر و راحت‌تر مسیر خود را انتخاب کنند. به‌طورکلی مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، به چند مرحله اصلی تقسیم می‌شود. این مراحل عبارت‌اند از:

  • ابتدا باید دانشگاه یا مدرسه موردنظر را انتخاب کرده و مدارک لازم را برای آنها ارسال شود. بعد از اینکه مدارک متقاضی بررسی شد؛ پذیرش تحصیلی برای او صادر خواهد شد.
  • در مرحله دوم باید برای اخذ استادی پرمیت اقدامات لازم صورت بگیرد. انجام این کار به‌تنهایی شامل مراحل مختلفی از جمله آماده‌کردن مدارک، ثبت‌نام آنلاین، انگشت‌نگاری و تصویر دیجیتال می‌شود.
  • بعد از انجام مراحل مختلف برای اخذ استادی پرمیت، درخواست متقاضی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اگر مدارک ارائه شده کامل نباشد؛ درخواست رد خواهد شد. البته امکان درخواست تکمیل مدارک از طرف اداره مهاجرت کانادا وجود دارد. در چنین حالتی امکان دارد از متقاضی مواردی مانند تست مدیکال، گواهی عدم سو پیشینه، ارائه اطلاعات تکمیلی و مصاحبه با آفیسر درخواست شود.
  • اگر تمام مدارک کامل باشد؛ اداره مهاجرت کانادا استادی پرمیت را برای متقاضی صادر می‌کند تا با استفاده از آن بتواند در کانادا به تحصیل بپردازد.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا

برای اینکه متقاضیان بتوانند راحت‌تر ویزای تحصیلی کانادا را اخذ کنند؛ اطلاع از شرایط آن بسیار مهم و حائز اهمیت است. به‌طورکلی ویزای تحصیلی کانادا شامل ویزای دانشجویی و ویزای دانش‌آموزی می‌شود. طبیعتاً ویزای دانشجویی برای افراد بالای 18 سال و ویزای دانش‌آموزی برای افرادی زیر 18 سال است.

هرکدام از این ویزاها دارای شرایط خاصی هستند که متقاضیان باید حتماً تمامی آنها را داشته باشند. در ادامه شرایط هرکدام را به‌صورت جداگانه معرفی می‌کنیم.

شرایط اخذ ویزای دانشجویی کانادا چیست؟

موارد زیر، مهم‌ترین شرایط برای گرفتن ویزای دانشجویی کانادا است:

  • داشتن پذیرش تحصیلی از یک دانشگاه یا مؤسسه آموزشی مورد تاًیید (DLI)
  • تمکن مالی برای خرج و مخارج تحصیل و زندگی
  • مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه (درصورتی‌که دانشگاه از شما خواسته است)
  • متقاعدکردن آفیسر برای ترکِ کانادا بعد از اتمام تحصیل

همان‌طور که می‌بینید؛ داشتن پذیرش تحصیلی، قدم اول و شرطِ اصلیِ گرفتن ویزاست.

شرایط اخذ ویزای دانش‌آموزی کانادا چیست؟

والدینی که قصد دارند فرزند خود را برای ادامه تحصیل به کانادا بفرستند؛ باید ابتدا شرایط زیر را برای وی آماده کنند.

  • والدین یا قیم دانش‌آموز باید ثابت کنند که در طول تحصیل فرزند خود می‌توانند مراقبت و حمایت لازم را از وی انجام دهند.
  • سرپرست دانش‌آموز باید اقامت دائم یا موقت کشور کانادا را داشته باشد.
  • دانش‌آموزان زیر 17 سال باید به همراه والدین یا قیم خود در کانادا اقامت داشته باشند.
  • مجوز تحصیلی برای دانش‌آموز اخذ شود.

هزینه ویزای تحصیلی و مدت‌زمان اخذ آن

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در زمینه اخذ ویزای تحصیلی باید به آن توجه شود؛ هزینه‌های ویزا و مدت‌زمان اخذ آن است. افرادی که قصد اخذ ویزای تحصیلی کانادا را دارند؛ باید هزینه‌های مختلفی را بپردازند. اما مهم‌ترین و اصلی‌ترین آنها به شرح زیر است.

  • گرفتن استادی پرمیت با پرداخت 150 دلار کانادا
  • گرفتن مجوز اقامت موقت با 200 دلار کانادا
  • گرفتن ویزای توریستی برای همراه با 100 دلار کانادا
  • انجام انگشت‌نگاری با 85 دلار کانادا

انجام مراحل اخذ ویزای تحصیلی مدت‌زمان خاصی ندارد. بسیاری از افراد به دلیل ناآگاهی قادر به تکمیل مدارک نیستند و ویزای آنها ریجکت می‌شود. همین امر به‌تنهایی پروسه اخذ ویزا را طولانی‌تر خواهد کرد. طبق آخرین اطلاعات کسب شده؛ اخذ ویزای تحصیلی و انجام مراحل آن، حدود 9 هفته یا بیش از دو ماه به طول می‌انجامد. البته برای اینکه افراد سریع‌تر و مطمئن‌تر این فرایند را انجام دهند؛ باید از بهترین مؤسسه مهاجرتی کمک بگیرند.

بهترین مؤسسه مهاجرتی برای اخذ راحت‌تر ویزای تحصیلی

امروزه با افزایش تعداد متقاضیان مهاجرت به کانادا، موسسه‌های زیادی در این حوزه مشغول فعالیت شده‌اند. برای اینکه افراد متقاضی بهتر و راحت‌تر ویزای تحصیلی خود را اخذ کنند؛ باید به بهترین و معتبرترین مؤسسه مراجعه کنند.

مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین موسسه‌های مهاجرت به کانادا است که تمامی مجوزهای قانونی را از تمام ارگان‌ها اخذ کرده است. مهاجرت تحصیلی به کانادا با موسسه مهاجرتی پارسی کانادا  (www.parsicanada.com)مزایای بسیار خوبی را برای متقاضیان به همراه دارد. یکی از این مزایا، مشاوره حرفه‌ای و تخصصی توسط بهترین مشاوران و وکلای این مؤسسه است.

وکلایی که در مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا فعالیت می‌کنند؛ اکثر پرونده‌های مهاجرتی را با موفقیت به سرانجام رسانده‌اند. همچنین این افراد در طول پروسه اخذ ویزای تحصیلی، انواع خدمات را به متقاضیان ارائه می‌کنند تا بدون هیچ دردسر خاصی به کانادا مهاجرت کنند.

پس اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای تحصیلی را دارید؛ برای اینکه راحت‌تر و سریع‌تر این پروسه را به اتمام برسانید؛ به مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا مراجعه کنید.

اخذ ویزای تحصیلی، یکی از بهترین و محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت به کشور کانادا است. اخذ این ویزا به دلیل مراحل و جزئیات پیچیده‌ای که دارد؛ برای افراد سخت و زمان‌بر است. این دسته از متقاضیان، برای اینکه بهتر و راحت‌تر فرایند مهاجرت را طی کنند؛ باید به بهترین و معتبرترین مؤسسه مهاجرتی مراجعه کنند.

در این مطلب به طور کامل شما را با مراحل و شرایط اخذ ویزای تحصیلی آشنا کردیم و به شما گفتیم که برای انجام بهتر و راحت‌تر این کار، کدام مؤسسه مهاجرتی را انتخاب کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =

پراپ تریدینگ

کمان