شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۴۵
کد خبر : 80955

لیست بانک های عامل برای افتتاح حساب وکالتی منتشر شد

لیست بانک های عامل برای افتتاح حساب وکالتی منتشر شد
شرکت ایران خودرو لیست بانک های عامل که افراد می‌توانند برای افتتاح حساب وکالتی به آن مراجعه کنند را ارائه کرده است.

به گزارش شهر بورس، حساب وکالتی خودرو راهکاری است برای این که وجه مورد نیاز برای خریدها، مستقیماً از حساب بانکی شما برداشت شود. شما می‌توانید از یک حساب وکالتی برای همه خودروسازان و سامانه‌های مرتبط (به شرط اینکه برای همه حساب را معرفی کرده باشید) استفاده کنید.

افرادی که قصد خرید محصولات شرکت ایران خودرو را دارند، باید اقدام به افتتاح حساب وکالتی ایران خودرو نمایند. ولی آیا شخص می‌تواند برای انجام این کار به هر بانکی که تمایل داشت مراجعه نماید؟ شرکت ایران خودرو برای سهولت کار متقاضیان خود، لیست بانک‌های عامل که افراد می‌توانند برای افتتاح حساب وکالتی به آن مراجعه کنند را، ارائه داده است. حال سوال اینجاست، بانک‌های حساب وکالتی ایران خودرو کدامند؟


نحوه افتتاح حساب وکالتی خودرو


در پاسخ به این پرسش باید گفت، بانک‌های عاملی که افراد می‌توانند در آن اقدام به افتتاح حساب وکالتی ایران خودرو نمایند، عبارت از: بانک رسالت، اقتصاد نوین، آینده، مهر ایران، صادرات، رفاه، ملی، پارسیان، ملت، تجارت، پاسارگاد،   توسعه تعاون، دی، کشاورزی، ایران‌زمین، پست بانک و موسسه اعتباری ملل و سپه می‌باشد، که البته ممکن است باز هم به تعداد این بانک‌ها افزوده شود.

برخی از این بانک ها، به صورت، حضوری و برخی دیگر هم به شکل غیر حضوری اقدام به افتتاح حساب وکالتی مشتریان خود می‌نمایند. متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل، به سایت اختصاصی هر بانک مراجعه کرده و از چگونگی و مراحل افتتاح حساب وکالتی هر بانک اطلاع یابند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =

محمدزاده سه شنبه , 19 اردیبهشت 1402 - 7:44

چرا توجه مردم را پرت می کنید. اصلاح چرا عرضه خودرو بصورت محدود عرضه می شود.چرا جلو واردات خودرو را آزاد نمی کنید که بازار تشنه سیراب و این همه رانت ایجاد نشود و ارزش پول ملی کاهش و تورم متوالی در سایر بخش‌ها به نسبت ایجاد نشود.از علم اقتصاد استفاده کنید لطفا مرسی

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان