شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر : 77686

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا افزایش یافت
قیمت طلا امروز در حالی افزایش یافت که فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را ۲۵ واحد پایه افزایش داد، بهای هر انس طلا به ۱۹۷۳ دلار و ۳۰ سنت رسید.

به گزارش شهر بورس، قیمت طلا امروز (پنجشنبه) در حالی افزایش یافت که فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را ۲۵ واحد پایه افزایش داد و نشان داد که با توجه به آشفتگی‌های اخیر در بخش مالی در آستانه توقف افزایش‌های آینده است.

بهای هر اونس طلا تا ساعت ۶ صبح به وقت شرقی با ۳.۲ درصد افزایش به ۱۹۷۳ دلار و ۳۰ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۱۹۷۴دلار و ۳۰ سنت رسید.

قیمت طلا روز گذشته پس از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو دو درصد افزایش یافت اما نشان داد که ممکن است افزایش بیشتر هزینه‌های استقراض را پس از سقوط اخیر دو بانک آمریکایی متوقف کند.

طلا به طور سنتی به عنوان پوششی در برابر تورم در نظر گرفته می‌شود و نرخ بهره پایین، شمش بدون بازده را جذاب‌تر می‌کند.


طلا در صورت احیای برجام چقدر ارزان می شود؟


بر اساس گزارش رویترز، شاخص دلار ۰.۱ درصد کاهش یافت و قیمت شمش را برای خریدارانی که سایر ارزها را در اختیار دارند کمتر کرد. بازدهی خزانه داری آمریکا نیز کاهش یافت.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۳.۰۶ دلار رسید، پلاتین با ۰.۸ درصد افزایش به ۹۸۶ دلار و ۱۹ سنت رسید، در حالی که پالادیوم ۰.۲ درصد کاهش یافت و به ۱۴۴۷ دلار و ۲۱ سنت رسید.

منبع: ایسنا

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 1 =

پراپ تریدینگ

کمان