شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
کد خبر : 5560

قیمت سکه زیر ۱۰ میلیون تومان تثبیت شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، بر اساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه زیر ۱۰ میلیون تومان تثبیت شد. بدین ترتیب سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (چهارشنبه) به ۹ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، بر اساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه زیر ۱۰ میلیون تومان تثبیت شد.

بدین ترتیب سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (چهارشنبه) به ۹ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۹۳۷ هزار  و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:
قیمت طلا و سکه امروز ۹۹/۴/۳۱ ؛ سکه در یک قدمی کانال ۹ میلیون تومان

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه پنج میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۸۵۴ دلار رسیده است.

تداوم روند کاهشی در بازار ارز

در جریان معاملات امروز بازار ارز و روزی که قیمت سکه زیر ۱۰ میلیون تومان تثبیت شد، نرخ خرید و فروش دلار و یورو ۲۵۰ تومان نسبت به روز گذشته کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، امروز (چهارشنبه) صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۹ هزار و ۶۵۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار در مقایسه با دیروز ۲۵۰ تومان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید:
اعلام نرخ جدید ارز در صرافی ملی/ ادامه کاهش قیمت دلار

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۲ هزار و ۶۵۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۳ هزار و ۳۵۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش یورو نیز مانند دلار ۲۵۰ تومان با کاهش قیمت مواجه شده است.

علاوه براین، بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۹ هزار و ۳۰۰ تومان و هر یورو را معادل ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان می‌خرند.

بیشتر بخوانید:
دومین روز افت شاخص بورس/ جدال بازار سرمایه با مقاومت ۲ میلیونی

منبع: ایسنا

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − دو =

پراپ تریدینگ

کمان