شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۵۹
کد خبر : 76737

قیمت خودرو امروز 21 اسفند 1401

قیمت خودرو امروز 21 اسفند 1401
قیمت خودرو امروز 21 اسفند 1401 اعلام شد، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۵۰۵ میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است.

به گزارش شهر بورس، قیمت خودرو امروز یکشنبه 21 اسفند 1401 اعلام شد.

همزمان با آغاز ریزش قیمت ارز، ‌خودرو نیز در سراشیبی قیمتی قرار گرفت. کارشناسان درباره پیش بینی قیمت‌ خودرو گفته اند که درحال حاضر بازار کامل متاثر از نرخ دلار است و اگر ریزش دلار تداوم داشته باشد، کاهش قیمت خودرو ادامه خواهد شد، در غیر این صورت قیمت‌ها در همین کانال‌های فعلی تثبیت می‌شود.

البته ریزش های اخیر، هنوز نتواسته حتی افزایش دو هفته گذشته را جبران کند، برای مثال قیمت تارا دنده ای  در یک روز ۲۰ میلیون ارزان شد اما نسبت به دو هفته گذشته هنوز ۹۰ میلیون گران تر است. پراید ۱۵۱ پلاس هم اگرچه ۱۰ میلیون ارزان شد اما دو هفته پیش ۳۵ میلیون ارزان تر بود!​

قیمت خودرو امروز 21 اسفند 1401

در ادامه قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییرات آنها نسبت به روز گذشته را می‌خوانید؛

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲مدل ۱۴۰۰ به ۵۰۵ میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است. قیمت مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۵۳۵ میلیون است که طی یک روز ۳۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵  به ۶۰۰ میلیون رسید که طی روز گذشته ثابت مانده است. این خودرو هنوز نسبت به هفته  گذشته ۱۰میلیون گران است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی۶۸۰ میلیونی شد که به معنای کاهش ۱۰میلیونی نسبت به روزگذشته است. قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما امروز ۷۲۰ میلیون است که طی یک روز ۳۵ میلیون ارزان شده است.
قیمت تارا دنده ای بدون تغییر ۷۵۰ میلیون تومان است که ۲۰ میلیون ارزان شده است. گفتنی است این خودرو دو هفته گذشته ۹۰میلیون ارزان تر بود.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس به حوالی ۸۸۰ میلیون تومان رسیده است که ۱۰ میلیون طی یک روز ارزان شده است. این خودرو طی هفته گذشته روز ۴۰میلیون ارزان شده است. با این حال دنا نسبت به دو هفته گذشته ۵۵میلیون گران شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس به ۶۲۵ میلیون تومان رسید که به معنای کاهش ۱۵ میلیونی است. رانا هم طی دو هفته افزایش ۱۰۰میلیونی را به ثبت رسانده است.

قیمت سمند EF۷حوالی ۵۵۰ میلیون تومان است که ۱۰ میلیون ارزان شده است. با این حال سمند طی دو هفته ۵۵میلیون گران شده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی هم ۶۰۰ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت وانت آریسان هم به ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است  که نسبت به روز گذشته ۲۰ میلیون ارزان شد.


بیشتربخوانید: کدام خودروها سال آینده گران می شود؟


قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس به ۳۰۵ میلیون تومان رسید که به معنای کاهش ۱۰ میلیونی طی روز گذشته است.  این خودرو دو هفته گذشته ۳۰ میلیون ارزان تر بود.

قیمت پراید ۱۵۱ SE  با کاهش ۱۰ میلیونی به ۲۸۵ میلیون تومان رسیده است. اما طبق بررسی نمودار تغییر قیمت ها این خودرو دوهفته گذشته ۱۵میلیون ارزان تر بود.

قیمت ارزان ترین مدل پراید یعنی پراید ۱۵۱ SE مدل ۹۹ هم به ۲65 میلیون تومان رسیده است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی ۳۴۰ میلیون است که به معنای کاهش ۱۰ میلیونی است. گفتنی است این خودرو  طی دو هفته گذشته ۲۵میلیون گران شده است.

قیمت تیبا هاچ بک پلاس هم به ۳۶۵ میلیون رسیده است که نسبت به سه روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تیبا EX هاچ بک امروز ۳55 میلیون تومان اعلام شده است که 5 میلیون ارزان شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ حوالی ۳۶۵میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. این خودرو دو هفته گذشته  ۲۵میلیون ارزان تر بود.

قیمت ساینا پلاس دنده ای هم به ۳۶۵ میلیون تومان رسیده است  که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای R حوالی ۳۶۵میلیون رسید که نسبت روز گذشته ۵میلیون ارزان شده است. با این حال کوییک طی دو هفته گذشته ۲۵میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

قیمت کوییک دنده ای Sهم ۱۰ میلیون ارزان شد و به ۳۷۰ میلیون رسید.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک هم به ۴۷۵میلیون تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون کاهش داشته اشت.

قیمت شاهین سایپا ۶۳۵ میلیون است که نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است. شاهین طی دو هفته گذشته ۴۵میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان