شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر : 75962

قبلا پیگیر بدحجابی بودیم الان کشف حجاب

قبلا پیگیر بدحجابی بودیم الان کشف حجاب
سخنگوی ستاد امر به معروف از کم کاری رسانه‌ها در مطالبه گری انتقاد کرد و گفت: اگر قبلا پیگیر بدحجابی بودیم الان بر روی کشف حجاب تمرکز داریم.

به گزارش شهر بورس، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر از کم کاری رسانه‌ها در مطالبه گری انتقاد کرد و گفت: اگر قبلا پیگیر بدحجابی بودیم الان بر روی کشف حجاب تمرکز داریم، بحرانی که وجود دارد این است که هنوز بسیاری از افراد و مسئولان حالت انفعالی دارند.

علی خان‌محمدی گفت: درحدود ۱۰ هزار گروه مطالبه‌گر مردمی در سطح کشور با هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر فعالیت دارند که بیش از هزار و ۲۰۰ تشکل از این تعداد مربوط به گروه‌های مردم نهاد در حوزه عفاف و حجاب است و یک ظرفیت مردمی در حوزه مطالبه‌گری وجود دارد.

او افزود: بیشتر فعالیت‌های ستاد در راستای مقابله با هجمه‌های دشمن در حوزه‌های خانواده و جمعیت بوده است و به صورت جدی پیگیری می‌شود. تاکنون چند نامه در این زمینه مانند پیشنهاد تشکیل وزارت خانواده و جوانی جمعیت ارائه شده که حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری هم دستور بررسی این پیشنهاد را به گروهی از کارشناسان داده است.

خان‌محمدی ادامه داد: برخی شخسخنگوی ستاد امر به معروف از کم کاری رسانه‌ها در مطالبه گری انتقاد کرد و گفت: اگر قبلا پیگیر بدحجابی بودیم الان بر روی کشف حجاب تمرکز داریم.صیت‌های سیاسی به دنبال بحث‌های انتخاباتی هستند و لذا معتقدند الان نباید در زمینه عفاف و حجاب سخنی گفت در حالی که وضعیت فرهنگی به‌ویژه در مساله عفاف و حجاب مناسب نیست. مثلا تصاویری از کیش منتشر شده که برخی مسئولان با دیدن این تصاویر تعجب کردند.


بیشتربخوانید: پیامک کشف حجاب از سر گرفته ش


وی با بیان این که قرارگاه عفاف و حجاب در وزارت کشور تشکیل می‌شود، اضافه کرد: وزیر کشور مسئول این قرارگاه است و حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نیز عضو آن است و گزارش‌هایی تا کنون ارائه شده که نشان می‌دهد مسئولان نیز در این زمینه دغدغه دارند و البته مجلس و دولت پیگیر هستند ولی در این زمینه نیازمند یک تصمیم بزرگ هستیم.

خان‌محمدی از کم کاری رسانه‌ها در مطالبه گری انتقاد کرد و گفت: اگر قبلا پیگیر بدحجابی بودیم ولی الان بر روی کشف حجاب تمرکز داریم. بحرانی که وجود دارد این است که هنوز بسیاری از افراد و مسئولان حالت انفعالی دارند. طرح ستاد مبنی بر عفاف و حجاب هیچ تندروی وجود ندارد و با منطق و عقلانیت همراه است. به هر حال دستگاه‌های مسئول باید احساس خطر کنند و برنامه‌ای برای این وضعیت در فصل تابستان داشته باشند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان