شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
کد خبر : 2289

فعلا منتظر عرضه اولیه «آریاساسول» نباشید!

به گزارش شهر بورس، افسانه اروجی به زمان عرضه اولیه آریا ساسول اشاره کرد و گفت: مطابق صحبت‌هایی که شرکت مطرح کرده است، تغییرات قیمت نفت بر نرخ اتان این شرکت تاثیر گذاشته است که این موضوع باعث شده تا فرابورس به دنبال شفافیت در قیمت‌های ارائه شده از سوی این شرکت باشد. وی ادامه

به گزارش شهر بورس، افسانه اروجی به زمان عرضه اولیه آریا ساسول اشاره کرد و گفت: مطابق صحبت‌هایی که شرکت مطرح کرده است، تغییرات قیمت نفت بر نرخ اتان این شرکت تاثیر گذاشته است که این موضوع باعث شده تا فرابورس به دنبال شفافیت در قیمت‌های ارائه شده از سوی این شرکت باشد.

وی ادامه داد: تا زمان مشخص شدن نرخ واقعی اتان به عنوان خوراک این شرکت و تاثیر آن بر درآمد شرکت دست نگه داشتیم، بعد از روشن شدن این موضوع و ایجاد شفافیت به سراغ عرضه اولیه خواهیم رفت.

اروجی اظهار داشت: زمان دقیق عرضه اولیه به طور کامل مشخص نیست اما طبق صحبت‌هایی که با این شرکت داشتیم قرار شده تا یک ماه آینده تکلیف این قضیه مشخص شود و به نظر می‌رسد تا اواخر اردیبهشت ماه شاهد عرضه اولیه آریاساسول در بورس باشیم.

معاون بازار فرابورس گفت: زیرساخت‌های عرضه سهام این شرکت در بورس فراهم شده است فقط اکنون مشکلی در هیات پذیرش و موضوع شفافیت قیمت‌های این شرکت وجود دارد که تا یک ماه آینده مشکل آن برطرف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که تنها مشکل آریاساسول هیات پذیرش بود وعده عرضه این شرکت را برای چهارشنبه هفته آینده داده بودیم اما امروز که این شرکت اعلام کرد به دنبال نرخ قطعی خوراک خود است به دلیل حائز اهمیت شفافیت این موضوع، عرضه اولیه را به ماه آینده موکول کردیم اما به طور حتم زمان عرضه اولیه به هفته آینده نمی‌رسد.

اروجی به عرضه دیگر شرکت‌ها در فرابورس اشاره کرد و گفت: دو شرکت درج شده دیگه مانند لاستیک یزد و پگاه گیلان در فرابورس درج شده که اکنون به دنبال اقدامات لازم برای عرضه اولیه هستیم، به نظر می‌رسد این شرکت‌ها هم تا یک ماه آینده به مرحله عرضه اولیه برسند.

منبع: ایرنا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + یازده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان