شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
کد خبر : 4582

در گفت‌وگو با شهر بورس مطرح شد؛

واکنش عضو شورای شهر به فعالیت کارمندان شهرداری تبریز در بورس

فریدون بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر بورس، درباره اخبار منتشر شده مبنی بر فعالیت کارمندان شهرداری تبریز در بورس ، اظهار داشت: خیل عظیم نیروهای شهرداری تبریز کارمندان وظیفه شناسی هستند که نان حلال بر سر سفره خود می‌برند. وی افزود: یک تعداد معدود از کارمندان، در ساعت اداری به دنبال کار شخصی هستند

فریدون بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر بورس، درباره اخبار منتشر شده مبنی بر فعالیت کارمندان شهرداری تبریز در بورس ، اظهار داشت: خیل عظیم نیروهای شهرداری تبریز کارمندان وظیفه شناسی هستند که نان حلال بر سر سفره خود می‌برند.

وی افزود: یک تعداد معدود از کارمندان، در ساعت اداری به دنبال کار شخصی هستند و در بازار سرمایه فعالیت می‌کنند که این روزها در تمامی ارکان جامعه رواج یافته و فقط مربوط به شهرداری نیست.

بیشتر بخوانید:
کارمندان بورس باز؛ بحران جدید شهرداری تبریز!

عضو شورای شهر تبریز در پاسخ به این سوال که «آیا مانعی برای فعالیت کارمندان شهرداری تبریز در بورس وجود دارد؟»، گفت: وقتی یک شهروند ایرانی چه در شهرداری و چه در هر ارگان دیگری مشغول است، فعالیتش در بازار سرمایه غیر طبیعی نیست. هر شهروندی به دنبال منافع مالی خود می‌رود، اما باید این نکته را در نظر گرفت که فعالیت در بورس نباید در ساعت اداری انجام شود.

بابایی درمورد عرضه اوراق مشارکت شهرداری تبریز برای پروژه خط یک مترو، خاطرنشان کرد: گره‌گشایی مشکلات مالی خط یک متروی تبریز به واسطه همین اوراق مشارکت انجام شد.

بیشتر بخوانید:
پیش‌بینی استراحت یک هفته‌ای شاخص بورس

وی ادامه داد: به واسطه همین بحث اوراق مشارکت، کارگاه‌های مترو را سر پا نگه داشتیم و در حال حاضر به رقمی در حدود 200 میلیارد تومان برای اتمام خط یک قطار شهری تبریز نیاز داریم.

عضو شورای شهر تبریز یادآور شد: برای حل مشکلات مالی شهرداری، باید از شیوه‌های جدید درآمدزایی مانند بورس هم استفاده شود. ما اگر به دنبال سر پا نگه داشتن بنگاه‌های اقتصادی‌‎مان هستیم، چاره‌ای جز رفتن به سمت بورس نداریم. حتی می‌توان در سایر بخش‌های عمرانی از ظرفیت بازار سرمایه استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:
افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =

پراپ تریدینگ

کمان