شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر : 3020

عملکرد بورس در 99/02/30؛ سهامداران ۰٫۶۷ درصد سود کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل اگرچه در آغاز معاملات روز سه‌شنبه با رشد ۱۲ هزار واحدی همراه شد اما در میانه راه این میزان رشد به حدود نصف رسید و در نهایت بازار سرمایه با بازدهی مثبت ۰٫۶۷ درصدی شاخص کل بسته شد. اما اوضاع برای شاخص کل هم وزن به

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل اگرچه در آغاز معاملات روز سه‌شنبه با رشد ۱۲ هزار واحدی همراه شد اما در میانه راه این میزان رشد به حدود نصف رسید و در نهایت بازار سرمایه با بازدهی مثبت ۰٫۶۷ درصدی شاخص کل بسته شد.

اما اوضاع برای شاخص کل هم وزن به گونه دیگری رقم خورد و این شاخص با رشد ۲٫۱۲ درصدی طی معاملات امروز، توانست ۶ هزار و ۶۷۳ واحد به ارتفاع خود بیفزاید.

در جریان معاملات امروز سه نماد اخابر، غپینو و پارس به ترتیب با ۲۳۲۱، ۱۲۶۶ و ۹۱۸ واحد بیتشرین اثر مثبت را تداوم رشد شاخص داشتند، اگرچه نماد فولاد نیز با ۲۲۸۳ واحد ریزش همراه شده بود اما نتوانست باعث منفی شدن شاخص شود.

همچنین سه گروه بانک‌ها، فراورده‌های نفتی همچون روز گذشته جزو برترین گروه‌های صنعت بودند که در معاملات امروز گروه شیمیایی نیز موفق شد به جایگاه سوم برسد.

تعداد معاملات امروز نیز به یک میلیون و ۳۹۰ هزارتا رسید که طی آن ۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان خرید و فروش شد که در نتیجه ارزش بازار به ۳۷۵۹ هزار میلیارد تومان رسید.

منبع: تجارت نیوز

بیشتر بخوانید: رکورد نوبت‌های معاملات بورس شکسته شد

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =

پراپ تریدینگ

کمان