شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
کد خبر : 5866

عرضه 10 درصد از سهام پرسپولیس و استقلال در بورس/ واگذاری سرخابی‌ها در بلاتکلیفی است

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، علی پروین درباره مباحث عرضه سهام پرسپولیس و استقلال در بورس و جلسه‌اش با وزیر ورزش، اظهار داشت: آقای وزیر به من گفتند این دو باشگاه را در بورس عرضه می‌کنیم. آن طور که گفتند قرار است ۱۰ درصد سهام پرسپولیس و استقلال در بورس واگذار شود. من گفتم

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، علی پروین درباره مباحث عرضه سهام پرسپولیس و استقلال در بورس و جلسه‌اش با وزیر ورزش، اظهار داشت: آقای وزیر به من گفتند این دو باشگاه را در بورس عرضه می‌کنیم. آن طور که گفتند قرار است ۱۰ درصد سهام پرسپولیس و استقلال در بورس واگذار شود. من گفتم بهتر است درصدی هم در اختیار پیشکسوتان قرار بگیرد که آقای وزیر گفتند پیشکسوتان بروند و در بورس سهام این دو باشگاه را بخرند. من هم گفتم که چنین چیزی امکان ندارد. شما با یک کارگزار سه ساله قرارداد بسته‌اید، حالا چگونه می‌خواهید باشگاه را در بورس عرضه کنید؟ فعلا هم همینطور موضوع واگذاری این باشگاه‌ها در حالت بلاتکلیفی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش به زودی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس را معرفی خواهد کرد یا خیر گفت: فعلا شرایط همین گونه است و کسی کار به حاشیه‌ها ندارد. ۴ نفر عضو هیات مدیره می‌شوند، می‌آیند و می‌روند و در نهایت همین مسائل ادامه دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درمورد کسب چهارمین قهرمانی پرسپولیس گفت: من هم مثل هر هواداری از کسب این عنوان خوشحالم. من این قهرمانی را به هواداران، اعضای  کادر فنی، بازیکنان ومجموعه باشگاه تبریک می‌گویم. من پیش بینی کرده بودم با اختلاف ۱۵ امتیازی نسبت به رقبا پرسپولیس قهرمان می‌شود اما حالا فکر می‌کنم این اختلاف به ۲۰ امتیاز خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:
وزیر ورزش: ورود پرسپولیس و استقلال به بورس باعث رونق بازار سرمایه می‌شود
واگذاری پرسپولیس و استقلال در فاز نهایی
جزئیات عرضه سهام شرکت‌های دولتی در بورس

او

منبع: ایسنا

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان