شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۱۰
کد خبر : 75217

عرضه گوشت لخم با بسته بندی خاص ممنوع شد

عرضه گوشت لخم با بسته بندی خاص ممنوع شد
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، از ممنوعیت عرضه گوشت‌ لخم با بسته‌بندی خاص خبر داد.

به گزارش شهر بورس، مسعود امراللهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، از ممنوعیت عرضه گوشت لخم با بسته‌بندی خاص خبر داد. و گفت: با توجه دستوری که به انجمن بسته‌بندی داده شده مقرر شد گوشت‌های بسته‌بندی خاص تولید نشود و گوشت‌ها عمدتا به صوت مخلوط و ران و سردست باشد تا برای مردم عزیز عمومیت داشته باشد.

‌مسعود امراللهی مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی میانگین قیمت گوشت را حدود ۲۹۰ هزار تومان اعلام کرد و اظهار داشت: آنالیز گوشتی که به عنوان گوشت لاشه گوسفندی جوان است بین ۲۸۰ تا ۲۹۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

وی با بیان اینکه گوشت گرم وارداتی و گوشت گرم داخلی هم‌اکنون در حال توزیع در بازار است، افزو‌د: مصرف روزانه تهران حدودا ۴۰۰ تن است.


بیشتربخوانید: قیمت گوشت قرمز نیم میلیون تومان شد


مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی با انتقاد از اینکه “یک دست مغز ران و گوشت لخم بدون چربی در قالب یک بسته گوشتی نیم میلیونی عرضه شده است، تصریح کرد: این درحالیست که شاید از یک لاشه حدود ۷ درصد وزن گوشت لخم نداشته باشد.

‌وی با بیان اینکه در مجموع در صنعت دسته‌بندی ۹۷ کیلوگرم از این گوشت تولید شده بود، ادامه داد: با توجه دستوری که به انجمن بسته‌بندی داده شده مقرر شد این گوشت‌های بسته‌بندی خاص هم تولید نشود و گوشت‌ها عمدتاً به صوت مخلوط و ران و سردست باشد تا برای مردم عزیز عمومیت داشته باشد.

از هفته گذشته، عکسی با مضمون یک بسته گوشت یک کیلویی با قیمت ۵۰۰ هزار تومان در فضای مجازی دست‌به‌دست شد، موضوعی که واکنش بسیاری از کاربران را در پی داشت.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 6 =

پراپ تریدینگ

کمان