شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۵۹
کد خبر : 3435

صعود پرقدرت شاخص بورس در شروع معاملات چهارشنبه

روز چهارشنبه، شاخص کل با رشدی ۲۵ هزار واحدی ( ۲٫۲ درصدی) وارد کانال یک میلیون و ۱۴۰ هزار واحدی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در آغاز معاملات اول وقت بازار سهام روز چهارشنبه، شاخص کل با رشدی ۲۵ هزار واحدی ( ۲٫۲ درصدی) وارد کانال یک میلیون و ۱۴۰ هزار واحدی شد تا پس از یک افت یکروزه به روند صعودی این هفته خود ادامه دهد. شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد ۵۵۰۰ واحدی مواجه شده که نشان از رشد هماهنگ بازار سهام دارد.

در ۴۰ دقیقه ابتدایی معاملات امروز سهامداران بیش از ۳۴۰ هزار بار معامله انجام دادند که در این میان تعداد سهام معامله‌شده از مرز ۲ میلیارد سهم عبور کرد و ارزش کل معاملات نیز بالاتر از ۲۷ هزار میلیارد ریال به ثبت رسید. این در حالی بود که در معاملات فرابورس نیز ارزش معاملات بالاتر از ۱۱ هزار میلیارد ریال بود.

در این مدت سه نماد فولاد، فملی و اخابر به ترتیب با ۲۸۷۲، ۲۳۸۱ و ۱۱۳۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. سه نماد ذوب، زاگرس و ومهانی نیز تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص فرابورس بودند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی انجام می‌شود که اکثر گروه‌های صنعت با افزایش تقاضا نسبت به روزهای گذشته مواجه شده‌اند و بسیاری از نمادها در محدوده مثبت و نزدیک به صف خرید در حال معامله هستند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان