شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
کد خبر : 7563

صعود بورس های آسیایی در پی مجوز استفاده از اپلیکیشن وی چت در آمریکا

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، وزارت بهداشت و سلامت آمریکا اعلام کرده است که در آخرین روزهای هفته تصمیم دارد در خصوص کشف روش های درمانی جدید ویروس کوید ۱۹ شفاف سازی کند. این در حالی است که، قیمت سهام شرکت داروسازی آسترازنکا نیز در پی تلاش آمریکا برای آزمایش واکسن کوید ۱۹ زودتر

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، وزارت بهداشت و سلامت آمریکا اعلام کرده است که در آخرین روزهای هفته تصمیم دارد در خصوص کشف روش های درمانی جدید ویروس کوید ۱۹ شفاف سازی کند.

این در حالی است که، قیمت سهام شرکت داروسازی آسترازنکا نیز در پی تلاش آمریکا برای آزمایش واکسن کوید ۱۹ زودتر از موعد، با رشد همراه شد.

شرکت داروسازی آسترازنکا بیشترین قیمت سهم را در شاخص فوتسی لندن تجربه کرد و با افزایش ۲.۴ درصدی در صدر جدول ایستاد به این ترتیب شاخص فوتسی لندن که معاملات روز جمعه را با روند کاهشی خاتمه داده بود، توانست با رشد ۱.۶ درصدی همراه شود.

مایکل هوسون، تحلیل گر بازار در موسسه سی ام جی در این خصوص اظهار داشت: به نظر می رسد بازار با یک ماه آگوست بسیار معمولی رو به رو خواهد بود به این دلیل که هیچ خبر منفی در بازار وجود ندارد و در عین حال، خبر مثبتی نیز بازار را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

بیشتر بخوانید:
افزایش عجیب قیمت طلا در بازارهای جهانی
سیگنال امروز بازارهای جهانی به بورس/ اونس طلا به زیر ۱۹۰۰ دلار سقوط کرد
سنگین ترین ریزش بورس در پنج سال اخیر ثبت شد

از سوی دیگر در بازارهای آسیایی، تصمیم رئیس جمهور امریکا نسبت به امکان استفاده شرکت های آمریکایی از اپلیکیشن چینی وی چت، توانست موجب رشد قیمت سهام وی چت و افزایش امیدواری سهامداران نسبت به بهبود روابط این دو کشور شود.

به این ترتیب، در بازارهای آسیایی ، شاخص نیکی ژاپن با رشد ۰.۲ درصدی رو به رو شد و شاخص تاپیکس این کشور نیز با روند مثبت ۰.۱ درصدی معاملات را ادامه داد.

شاخص اصلی بورس هنگ کنگ روند مثبت ۱.۷ درصدی را شاهد بود و شاخص CSI در چین نیز رشد ۰.۷ درصدی را از آن خود کرد.

منبع: سنا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =

پراپ تریدینگ

کمان