شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۴۶
کد خبر : 75854

شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی اعلام شد

شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی اعلام شد
افرادی که مشتری بانک ایران زمین بوده اند امکان دریافت وام 100 میلیون تومانی را دارند؛ بر این اساس شرایط دریافت وام اعلام شد.

به گزارش شهر بورس، افرادی  که مشتری بانک ایران زمین بوده و مایل به دریافت وام 100 میلیونی از این مجموعه هستند، امکان استفاده از طرح «انتخاب» را دارند. بر این اساس، شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی اعلام شد.

  متقاضیان وام 100 میلیون تومانی بانک ایران زمین باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. حداقل مبلغ سپرده گذاری برای دریافت این تسهیلات، 5 میلیون تومان است. در صورتی که فردی به تازگی سپرده افتتاح کرده باشد، امکان تقاضای این تسهیلات را ندارد، زیرا باید حداقل سه ماه از خواب سپرده بگذرد. سود این تسهیلات بین 10 تا 18 درصد بوده که براساس دوره بازپرداخت و خواب سپرده تعیین می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، 24 ماه اعلام شده است.

بانک ایران زمین یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که در قالب افتتاح انواع سپرده، خدمات ریالی و ارزی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

این بانک در قالب انواع طرح‌ها و عقود اسلامی به مشتریان خود تسهیلات می‌پردازد. به علاوه این مجموعه به پرداخت تسهیلات تکلیفی نیز توجه دارد. به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، این مجموعه تا نیمه اول شهریورماه سال جاری، هزار و 214 فقره تسهیلات قرض الحسنه و هزار و 162 فقره وام فرزندآوری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد. مقدار پرداخت تسهیلات تکلیفی این مجموعه در زمان ذکر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 382 درصد افزایش داشته است.

اشخاصی که خواهان دریافت وام 25 میلیون تومانی در مقابل ترهین طلا هستند، امکان استفاده از وام بانک کارگشایی را دارند. بانک کارگشایی یکی از واحدهای بانک ملی محسوب می‌شود.


بیشتربخوانید: دریافت وام 200 میلیونی بانک دی با این شرایط


کسانی  که نزد خود به عنوان سرمایه طلا و جواهر نگهداری می‌کنند با تحویل 50 گرم از این فلزات گرانبها به بانک کارگشایی، امکان دریافت وام 5 میلیون تومانی را دارند. البته متقاضیان وام با این شرایط، در صورتی که 100 گرم طلای ساخته شده و جواهرات به بانک کارگشایی تحویل دهند، در قالب قرارداد جعاله امکان دریافت وام 20 میلیون تومانی را خواهند داشت. حداکثر سقف فردی تسهیلات این مجموعه، 25 میلیون تومان است که در قالب یک فقره تسهیلات جعاله ضروری و یک فقره وام قرض الحسنه به مشتریان پرداخت می‌شود.

متقاضیان دریافت وام 25 میلیون تومانی نیازی به ارائه ضامن ندارند و فقط باید مقدار مشخص شده‌ای از طلا و جواهرات را در رهن بانک بگذارند. روش پرداخت اقساط هر2 نوع تسهیلات قرض الحسنه و جعاله این بانک به صورت ماهیانه نیست. دریافت کنندگان این تسهیلات باید یکسال بعد، اصل وام را به همراه سود آن به بانک بازپرداخت کنند. چنانچه اصل و سود وام در تاریخ سررسید یکساله پرداخت نشود، بانک به ازای هر ماه تاخیر، یک درصد به عنوان جریمه دیرکرد به جمع پرداختی وام گیرنده اضافه می‌کند.

لازم به ذکر است سود تسهیلات 5 میلیون تومانی بانک کارگشایی چهار درصد و کارمزد آن هفت درصد است. سود تسهیلات 20 میلیون تومانی این بانک هم به 20 درصد می‌رسد.

هم اکنون این بانک سه شعبه فعال در تهران، 13 شعبه و 42 دایره در سایر استان‌ها دارد که به مشتریان خدمت رسانی می‌کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج − یک =

پراپ تریدینگ

کمان