شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
کد خبر : 76286

سید باقر شریف زاده: برای احقاق حق بخش خصوصی چانه زنی می کنیم

سید باقر شریف زاده: برای احقاق حق بخش خصوصی چانه زنی می کنیم
سید باقر شریف زاده مدیرعامل شرکت هواسان ضمن تاکید بر لزوم حمایت از بخش خصوصی، گفت: برای احقاق حق بخش خصوصی چانه زنی می کنیم.

به گزارش شهر بورس، سید باقر شریف زاده مدیرعامل شرکت هواسان و عضو ائتلاف ” اتاقی برای همه ۱۴۰۵”، اظهار داشت: بدون تعارف شرایط اقتصادی کشور چندان مساعد نیست، و اگر جامعه صنعت و تولید در این شرایط در کنار هم نباشند، مشکلات دو چندان می شود.

وی با اشاره به فعالیت ۴۰ ساله خود در حوزه صنعت، حضور در تشکل های صنفی متعدد، عضویت در هیات علمی دانشگاه و پارک علم و فناوری، حضور در کمیسیون صنایع و معادن و… کاملا به نقش اتاق به عنوان مشاوره در زمینه تبیین قوانین و چانه‌زنی با دولت واقف هستیم.

سید باقر شریف زاده مدیرعامل شرکت هواسان در ادامه تاکید کرد: اتاق بازرگانی باید استراتژی محور باشد.

وی تشریح کرد: ما در شرایطی فعالیت می کنیم که همواره با چالش های متعددی از قبیل کاهش ارزش پول ملی، مالیات، تحریم و… مواجه هستیم، به طوری که حتی دست دادن یک نماینده با نماینده یکی از کشورهای خارجی در اقتصاد ما تاثیرگذار است، در این شرایط ما ملزم به داشتن سناریو و استراتژی هستیم.

سید باقر شریف زاده ابراز امیدواری کرد: با به‌کارگیری خرد و عقلانیت و برنامه، شاهد حضور تجار و بازرگانان در سفارتخانه ها باشیم.


بیشتر بخوانید: اعضای ائتلاف اتاقی برای همه افرادی کاردان هستند


سید باقر شریف زاده مدیرعامل شرکت هواسان کیست؟

وی سابقه ریاست کمیسیون صنعت و معدن اتاق تبریز را در کارنامه خود دارد. همچنین نایب رییس کمیسیون صنایع اتاق ایران دیگر سمتی است که سید باقر شریف زاده داشته است.

سید باقر شریف زاده مدیرعامل شرکت هواسان و یکی از اعضای ائتلاف ” اتاقی برای همه ۱۴۰۵” است.

آشنایی با شرکت هواسان

هواسان در سال ۱۳۷۱ با اندیشه کارآفرینی، در زمینه هوای فشرده با هدف تولید کمپرسور صنعتی تشکیل شد و امروز این مجموعه به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع کمپرسور صنعتی و کمپرسور معدنی تبدیل و با استفاده از تکنولوژی های مدرن و روز اروپا محصولات خود را به بازار عرضه می کند.

هواسان افتخار دارد که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده و مخازن استاندارد در خاورمیانه، همچنان قلب تپنده صنایع و معادن در داخل و خارج از کشور باشیم.

کوشیده ایم همواره با نوآوری، بهینه سازی و بهبود مستمر، اثربخشی و رقابت پذیری محصولات و خدمات پس از فروش، خود را ماندگار نمائیم.

مدیریت خلاق و کارکنان متعهد و دلسوز شرکت با تکیه بر ایمان و التزام عملی به حفظ کیفیت محصولات و جلب رضایت مشتریان و با بهره گیری از بهترین سازندگان داخلی، کنترل دقیق محصولات و تضمین ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بر اساس استقرار مدل های نوین مدیریتی و حرکت آن به سمت مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) گام های استواری برداشته و جهت هموار کردن راه در سال ۷۹ موفق به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندار ISO ۹۰۰۲ و اخذ گواهینامه در این زمینه گردیده و همچنین گواهینامه ISO ۹۰۰۱ بر اساس ورژن ۲۰۰۸ را نیز دریافت نموده است.

هواسان در طی سالیان فعالیت خود در سایه اندیشه های مدیریت کار آفرین و تلاش کارکنان خود، افتخارات ، عناوین و گواهینامه های برجسته و ارزشمندی را در کارنامه خود ثبت نموده که هر یک از آنها به مانند ستاره ای فروزان در عرصه حیات شرکت نورافشانی می‌کند.

و اینک موجب افتخار و مباهات مدیریت و کارکنان هواسان است که بسیاری از شرکت های تولیدی وصنعتی کشور در اکثر صنایع همچون نساجی، چرم،‌ غذایی، بسته بندی،‌ چاپ، دارویی و شیمیایی، لاستیک و پلاستیک ‌ آهن و فولاد، سیمان،‌ گچ، شیلات و آبزیان، شیشه و سرامیک و چینی و … از محصولات متنوع شرکت استفاده می‌کنند.

 

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان