شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کد خبر : 2887

سهام شرکت های سیمانی حباب ندارد / پیگیری افزایش قیمت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس ، عبدالرضا شیخان درباره دو موضوع درخواست افزایش قیمت سیمان و حبابی بودن سهام شرکت های سیمانی در بورس اظهار داشت : صنعت سیمان پیگیر افزایش قیمت بوده و امید می رود این‌ موضوع هر چه زودتر به نتیجه برسد . با توجه به تغییر وزیر صنعت به

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس ، عبدالرضا شیخان درباره دو موضوع درخواست افزایش قیمت سیمان و حبابی بودن سهام شرکت های سیمانی در بورس اظهار داشت : صنعت سیمان پیگیر افزایش قیمت بوده و امید می رود این‌ موضوع هر چه زودتر به نتیجه برسد . با توجه به تغییر وزیر صنعت به بهبود سیاست های این وزارتخانه در مورد صنعت سیمان خوشبین هستیم.

وی در خصوص این که آیا قیمت سهم های سیمانی حباب دارد یا نه ، توضیح داد : برای راه اندازی کارخانه سیمان یک میلیون تنی باید سرمایه گذاری ۱.۲ هزار میلیارد تومانی صورت گیرد. ضمن اینکه برای تامین تجهیزات و ماشین آلات باید اقدام به واردات از چین شود‌.

شیخان ادامه داد: در کارخانجات سیمان قدیمی تر ، تمام تجهیزات و ماشین آلات اروپایی بوده و کیفیت به مراتب بهتری هم دارند. بنابراین با در نظر گرفتن ارزش جایگزینی شرکت های سیمانی ، قیمت سهام این گروه هنوز به ارزش جایگزینی هم نرسیده و در صنعت سیمان حبابی در کار نیست.

منبع: بورس پرس

بیشتر بخوانید:

پیش گشایش بورس دوشنبه/ فروشندگان عقب نشستند، تقاضا بهبود یافت

بورس فردا (۳ شهریور) چه می‌شود؟

دنبال سودهای کوتاه مدت نباشید

مبنای محاسبه تخفیف صندوق دارا دوم؛ قیمت پایانی روز قبل

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 12 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان