شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کد خبر : 75593

سمینار قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان برگزار می شود

سمینار قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان برگزار می شود
سمینار آموزشی قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان ویژه مدیران مالی و حسابداران از ساعت 15 الی 19 فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش شهر بورس، اولین سمینار آموزشی “قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان شمال‌غرب کشور” ویژه مدیران مالی و حسابداران منطقه روز ۸ اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی خاوران تبریز برگزار خواهد شد.

در این سمینار که از آن به عنوان تخصصی ترین گردهمایی شمالغرب ایران یاد می‌شود علاوه بر حضور اساتید برجسته حوزه مالیاتی و اقتصادی کشور، مهدی غریب مدرس، نویسنده و طراح اولین اظهارنامه الکترونیکی کشور به سخنرانی خواهد پرداخت.

دبیر این سمینار در جمع خبرنگاران از امکان حضور عموم علاقمندان به مباحث قانون پایانه های فروشگاهی خبر داد و گفت: پیشرفت هر کشور در عصر حاضر در گرو وضعیت اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی و مردم آن کشور است و مالیات، نه تنها منبع درآمد کشور بلکه ابزاری برای کنترل معیشت و حیات جامعه می‌باشد که با نظارت صحیح و منظم، موجب جلوگیری از فروپاشی اقتصادی و رسوایی های اخلاقی – مالی می‌شود.

حمید قنبری افزود: اگر آموزش، منظم و با برنامه‌ریزی صحیح توسط اپلیکیشن هایی مانند دیجی مالیات DiGi MALiAT و حاسب مالیات در راستای اقتصادی پویا و قوی پایه گذاری شده باشد بسیار موفقیت آمیز خواهد بود زیرا فنون به کار رفته در این نرم‌افزار منجر به برنامه‌ریزی جامع ذهنی نوین برای ایجاد فرهنگ مدرن مالیاتی در جامعه مالی و مالیاتی کشور با بهره گیری از تکنولوژی های هوشمند آموزشی در جهت خدمت به عموم شهروندان خواهد بود.


بیشتر بخوانید: مالیات کدام کسب و کارها صفر می شود؟


این کارشناس ارشد حسابداری و مدیریت با اشاره به اینکه حیات هر کشور به اقتصاد آن بستگی دارد اضافه کرد: زمانی که حیات اقتصادی کشور پویا باشد در تمام ابعاد شاخص های رفاه اجتماعی موفق خواهد شد که ابزار کنترل دقیق آن، مالیات است و شهروندان با مشارکت در آن در مسیر پیشرفت کشور گام بر می دارند و آن، به جز با فرهنگ‌سازی اجتماعی میسر نخواهد شد!

قنبری در بخش دیگری از اظهارات خود از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی پیرامون همکاری‌های اعطای پایان دوره آموزشی این سمینار خبر داد و یادآور شد: در راستای تداوم آموزش های مجازی و بسترسازی مناسب به ارتقای سطح علمی مدیران مالی و اقتصادی استان و توانمندسازی آنان، برنامه های ویژه ای را مدنظر قرار داده ایم که در دوره‌های آتی به آن خواهیم پرداخت.

وی همچنین از راه اندازی اپلیکیشن “دیجی مالیات” توسط این شرکت در شُرف دانش بنیان که عوامل آن از نیروهای جوان و دانش پژوه هستند خبر داد و تاکید کرد: این دستاورد نوین را تقدیم هموطنان عزیز جهت بهره مندی از اطلاعات به روز و آموزش های لازم در حوزه مالیاتی و افزایش اطلاعات همگانی در حوزه مالیات می‌کنیم.

دبیر سمینار قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان در پاسخ به سوال خبرنگار شهر بورس درباره وضعیت کسب و کارها، گفت: با این نرخ دلار، بسیاری از کسب و کارها دچار مشکل شده‌ و حتی برخی برای حقوق پایان سال خود در مضیقه هستند.

شایان ذکر است این سمینار روز ۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در مرکز همایش های بین المللی خاوران تبریز برگزار شده و طبق اعلام دبیر همایش، شرکت در آن برای عموم شهروندان آزاد و رایگان است و در انتها به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره “آموزش قوانین پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان” اعطا خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان