شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
کد خبر : 3649

ثبت رکورد جدید شاخص بورس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بازار سرمایه طی معاملات امروز، یکشنبه با رشد ۳۰ هزار و ۲۰۰ واحدی (۲٫۳۸ درصد) وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی شد و رکورد جدید ثبت کرد. شاخص کل هم وزن نیز که روز گذشته رشد حدود ۱۰هزار و ۵۰۰ واحدی را ثبت کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بازار سرمایه طی معاملات امروز، یکشنبه با رشد ۳۰ هزار و ۲۰۰ واحدی (۲٫۳۸ درصد) وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی شد و رکورد جدید ثبت کرد.

شاخص کل هم وزن نیز که روز گذشته رشد حدود ۱۰هزار و ۵۰۰ واحدی را ثبت کرد اما در معاملات امروز به رشد ۱۹۷۱ واحدی رضایت داد و با بازدهی مثبت ۰٫۴۸ درصدی به پله ۴۱۱ هزار و ۲۱۴ واحدی رسید.

برترین گروه‌های صنعت امروز را نیز همچون روز گذشته سه گروه شیمیایی، بانکی و فلزات اساسی تشکیل دادند و نمادهای فولاد، فارس و فملی به ترتیب با ۳۳۵۰، ۲۹۹۰ و ۲۹۲۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را در ادامه رشد شاخص به دنبال داشتند.

در جریان معاملات بازار امروز نیز یک میلیون و ۶۷۴ معامله انجام شد که طی آن ۱۲ میلیارد و ۵۱۶ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۱۴٫۵ هزار میلیارد تومان خرید و فروش شد که در پی آن ارزش بازار به ۴۸۶۸ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشتر بخوانید :

جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد

پیش گشایش بورس امروز/ صف فروش سنگین برای نمادهای پالایشی

بررسی پیشنهاد دولت برای مقابله با تحریم نفتی و هدایت نقدینگی در جلسه سران قوا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =

پراپ تریدینگ

کمان