شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر : 3448

رشد ۳۵ هزار واحدی شاخص کل بازار در واپسین روز معاملات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در معاملات امروز شاخص کل بازار توانست با رشد ۳۵ هزار و ۵۵۹ واحدی (۳٫۱۸ درصدی) خود را به پله یک میلیون و ۱۵۳ هزار و ۶۷۷ واحدی برساند و به شتاب رشد خود بیفزاید. شاخص کل هم وزن نیز در جریان اخرین روز معاملاتی به رشد ۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در معاملات امروز شاخص کل بازار توانست با رشد ۳۵ هزار و ۵۵۹ واحدی (۳٫۱۸ درصدی) خود را به پله یک میلیون و ۱۵۳ هزار و ۶۷۷ واحدی برساند و به شتاب رشد خود بیفزاید.

شاخص کل هم وزن نیز در جریان اخرین روز معاملاتی به رشد ۹ هزار واحدی معادل ۲٫۵۱ درصد رضایت داد و با رسیدن به سطح ۳۶۸ هزار و ۹۵ واحد آرام گرفت.

سه نماد خودرو ، فولاد و فملی به ترتیب با ۳۹۶۸، ۲۹۴۴ و ۲۳۸۹ واحد بیشترین تاثیر را بر رشد مجدد شاخص کل داشتند . همچنین خودرو، بانک و فلزات اساسی صنایع برتر اخرین روز معاملات این هفته را تشکیل دادند.

در جریان معاملات بازار امروز  و شاخص کل بازار ، یک میلیون و ۴۳۹ معامله انجام شد که طی آن ۱۰ میلیارد و ۴۳۴ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۱۰٫۵ هزار میلیارد تومان خرید و فروش شد و ارزش بازار را از ۴۱۸۹ هزار میلیارد تومان، به ۴۳۲۲ هزار میلیارد تومان رساند.

منبع: تجارت نیوز

بیشتربخوانید :

دولت نباید به جای کمک، مانع تولید شود/ بهترین بازار در اقتصاد ایران بازار سرمایه است

دست‌کاری هسته معاملات بورس صحت ندارد

دست‌کاری هسته معاملات بورس صحت ندارد

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − یازده =

پراپ تریدینگ

کمان