شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۵۴
کد خبر : 3684

رشد ۲۳ هزار واحدی شاخص بورس در ۳۰ دقیقه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در آغاز معاملات امروز رشد ۲۳ هزار واحدی شاخص بورس را به ثبت رسانده که شاخص کل هم وزن تنها ۰٫۵ درصد رشد داشته است. سهام شاخص‌سازی چون فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص کل داشته‌اند. در جریان معاملات اول وقت امروز سه نماد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در آغاز معاملات امروز رشد ۲۳ هزار واحدی شاخص بورس را به ثبت رسانده که شاخص کل هم وزن تنها ۰٫۵ درصد رشد داشته است. سهام شاخص‌سازی چون فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص کل داشته‌اند.

در جریان معاملات اول وقت امروز سه نماد فولاد، فملی و فارس به ترتیب با ۳۳۹۶، ۳۰۵۲ و ۲۹۸۱ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

همچنین در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازار بیش از ۳۵۲ هزار معامله انجام شد که طی آن ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۳۱ هزار میلیارد ریال داد و ستد شد که با رشد ۲۳ هزار واحدی شاخص بورس مواجه بودیم ،در معاملات فرابورس نیز سه نماد شگویا، ذوب و دی بیشترین تاثیر مثبت را در رشد ۶۰ واحدی این بازار داشته است.

در جریان معاملات امروز، گروه‌های سرمایه‌گذاری، خودرویی و انبوه‌سازی با فشار عرضه مواجه شده‌اند در حالی که بانکی‌ها و فراورده‌های نفتی با تقاضای بیشتری نسبت به سایر گروه‌ها مواجه هستند. بازار امروز در حالی معاملات خود را آغاز کرده که روز گذشته شاخص وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی شد تا رکوردی تازه را به ثبت برساند.

 

بیشتر بخوانید:

شرایط دریافت وام سهام عدالت بدون بهره اعلام شد

کاهش بُهت انگیز ارزش پول ملی آرامش را از جامعه ربوده است

کاهش ضریب اعتباردهی کارگزاری‌ها به ۱۰ درصد

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان