شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
کد خبر : 4115

رشد شاخص کل بورس در روز اختلال هسته معاملات/ صدای سهامداران درآمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در جریان معاملات اول وقت امروز بازار سهام که با اختلال هسته معاملات همراه بود، شاخص کل با رشدی 26 هزار واحدی در یک ساعت ابتدایی بازار به محدوده یک میلیون و 639 هزار واحدی رسید. روند معاملات بازار نشان می‌دهد که از شدت رشد شاخص کم شده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در جریان معاملات اول وقت امروز بازار سهام که با اختلال هسته معاملات همراه بود، شاخص کل با رشدی 26 هزار واحدی در یک ساعت ابتدایی بازار به محدوده یک میلیون و 639 هزار واحدی رسید.

روند معاملات بازار نشان می‌دهد که از شدت رشد شاخص کم شده و احتمالاً در ادامه معاملات متعادل‌تری را در بازار شاهد باشیم.

در ابتدای معاملات امروز که هسته معاملاتی با کندی مواجه بود، سهامداران بازار سرمایه نسبت به وضعیت موجود اعتراضاتی داشتند و گزارشات ارسالی مخاطبان شهر بورس، حاکی از وقفه در ارسال سفارشات خرید و فروش و عدم نمایش صحیح قیمت‌ها است.

بیشتر بخوانید:

اختلالات تمامی ندارد؛ هسته بورس در گلوی سهامدار!
آزمایش سامانه هسته معاملات بومی در نیمه دوم سال
آغاز معاملات بورس در روز دوشنبه؛ نوسان شاخص تحت تاثیر اختلال در هسته معاملاتی

در دقایق ابتدایی معاملات امروز که با اختلال هسته معاملات در نمایش قیمت‌های تابلو در کارگزاری‌ها همراه بوده است، بیش از 690 هزار معامله انجام شده که طی آن ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 48 هزار میلیارد ریال دادوستد شده است.

سه نماد فولاد، فملی و شپنا در معاملات بورس و نمادهای زاگرس، دماوند و بجهرم در فرابورس بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص‌ها داشته‌اند. این در حالی است که با گذشت زمان به نظر می‌رسد صف‌های خرید در بسیاری از نمادها ریخته و بازار معاملات متعادل‌تری را دنبال می‌کند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی آغاز شده که هفته گذشته شاخص کل بورس بیش از ۱۳ درصد رشد داشت و پیش‌‌بینی‌ها نیز حاکی از روند صعودی بازار در هفته پیش‌رو دارد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان