شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 3567

رشد حدود ۳۰ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در معاملات امروز شاخص کل بازدهی مثبت ۲٫۴۷ درصدی را ثبت کرد و با ۲۹ هزار و ۶۰۱ واحد رشد از کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی فاصله گرفت. در پیش‌بینی روز گذشته یکی از تحلیلگران بازار سرمایه عنوان کرده بود: انتظار می‌رود نیمه اول بازار با

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در معاملات امروز شاخص کل بازدهی مثبت ۲٫۴۷ درصدی را ثبت کرد و با ۲۹ هزار و ۶۰۱ واحد رشد از کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی فاصله گرفت. در پیش‌بینی روز گذشته یکی از تحلیلگران بازار سرمایه عنوان کرده بود: انتظار می‌رود نیمه اول بازار با عرضه‌های نسبی همراه شود و در نیمه دوم، بازار شاهد بهبود روند و تثبیت شاخص بالای سطح یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد باشد.

شاخص کل هم وزن نیز طی معملات امروز ۹ هزار و ۴۱۳ واحد به ارتفاع خود افزود و فاصله‌اش تا سطح ۴۰۰ هزار واحدی را کمتر کرد که در صورت تدوام رشد شاخص هم وزن رسیدن به این سطح در معاملات هفته بعد احتمالا میسر خواهد شد.

سه نماد فولاد، کگل و خودرو به ترتیب با ۱۲۲۷، ۱۲۱۱ و ۱۰۴۶ واحد بیشترین تاثیر را در روند مثبت شاخص داشتند و برترین گروه‌های صنعت آخرین روز معاملات بهار را فراورده‌های نفتی، فلزات اساسی و چند رشته‌ای صنعتی تشکیل دادند.

در جریان معاملات بازار امروز نیز یک میلیون و ۴۲۳ معامله انجام شد که طی آن ۸ میلیارد و ۱۱۷  میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۱۲٫۴ هزار میلیارد تومان خرید و فروش شد و ارزش بازار را به ۴۶۰۶ هزار میلیارد تومان رساند.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 15 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان