شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
کد خبر : 80500

رشد تراز ماهانه بانک تجارت

رشد تراز ماهانه بانک تجارت
بر اساس اعلام بانک تجارت تراز ماهانه این بانک با رشد خوبی مواجه بوده است.

به گزارش شهر بورس،بانک تجارت از لحاظ حسابرسی های مالی در شرایط مطلوبی قرار داردو این وضعیت موجب  رشد تراز ماهانه این بانک شده است.

بانک تجارت بعد از تثبیت مثبت بودن تراز ماهانه در حال حاضر درصدد افزایش این تراز است. این بانک در بحث کارمزدها هم اکنون روند صعودی بسیار خوبی دارد و دومین رتبه را در بخش بیشترین درآمد در میان بانک‌ها از آن خود کرده است.
عملکرد فروردین ماه بانک تجارت در بخش تراز عملیاتی رشد قابل توجهی نسبت به دوره مشابه سال گذشته داشته است. به طوری‌که تراز عملیاتی «وتجارت» در فروردین ماه 1.297 میلیارد تومان اعلام شده که این رقم در فروردین ماه سال گذشته معادل 405 میلیارد تومان بوده است. همچنین متوسط تراز عملیاتی این بانک در سال قبل معادل 1.361 میلیارد تومان بوده و در اسفندماه که معمولا ماه متفاوت بانک‌هاست، به رقم 5070 میلیارد تومان رسیده است.


بیشتر بخوانید:آغاز زندگی مشترک 124 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت


براساس این گزارش، خالص کارمزد «وتجارت» معادل 1.175 میلیارد تومان ثبت شده که این رقم در فروردین ماه سال 1401 معادل 594 میلیارد تومان و متوسط سال قبل 610 میلیارد تومان بوده است. همچنین رقم خالص کارمزد برای اسفندماه سال گذشته 968 میلیارد تومان اعلام شده است.
براین اساس رشد خالص کارمزد بانک نسبت به سال گذشته مشهود است که با تداوم این روند، کارمزدها می‌تواند نقش پررنگی در سوددهی بانک داشته باشد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + هشت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان