شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۴۹
کد خبر : 9291

رئیس کل بانک مرکزی ایران عازم بغداد شد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، «عبدالناصر همتی» رئیس کل بانک مرکزی ایران برای مذاکره با مقام‌های بانکی و اقتصادی عراق صبح امروز (دوشنبه) در راس یک هیات بانکی و تجاری عازم بغداد شد. رئیس کل بانک مرکزی پیش از این نیز سفرهایی برای پیگیری آزادسازی منابع ایران به این کشور داشت است، ‌البته طی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، «عبدالناصر همتی» رئیس کل بانک مرکزی ایران برای مذاکره با مقام‌های بانکی و اقتصادی عراق صبح امروز (دوشنبه) در راس یک هیات بانکی و تجاری عازم بغداد شد.

رئیس کل بانک مرکزی پیش از این نیز سفرهایی برای پیگیری آزادسازی منابع ایران به این کشور داشت است، ‌البته طی سال‌های گذشته و به ویژه دوره اخیر بانک مرکزی، مقام‌های ایرانی رایزنی‌هایی را با کشور عراق برای بازگشت منابع ارزی و وصول بدهی عراق به ایران انجام داده‌اند و موفقیت‌هایی نیز از این سفرها حاصل شده است.

این شرایط در حالی است که برخی از کاربران فضای مجازی دیروز با انتشار مطلبی خبر از استعفای احتمالی رئیس کل بانک مرکزی نوشته‌اند، آخرین پیگیری‌ها حاکی از این است که عبدالناصر همتی همچنان مشغول به کار است و دیروز نیز در جلسه هیات دولت حضور داشته است.

این شرایط درحالی است که برخی در فضای مجازی مدعی شده‌اند طبق شنیده‌ها عبدالناصر ‌همتی، رئیس کل بانک مرکزی دیروز صبح در دفتر محمود واعظی (رئیس دفتر رئیس جمهور) استعفای شفاهی داده است.

بیشتر بخوانید؛
اولین رفتار امروز بورس؛ برتری احتمالی عرضه در مقابل تقاضا
استعفای رئیس بانک مرکزی چقدر واقعیت دارد؟
قیمت سکه در بازار آزاد به ۱۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 1 =

پراپ تریدینگ

کمان