شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
کد خبر : 70835

دهمین یادواره شهدای بانک صادرات برگزار شد

دهمین یادواره شهدای بانک صادرات برگزار شد
همزمان با دهه مبارک فجر دهمین یادواره شهدای بانک صادرات ایران با حضور جمعی از مدیران و کارکنان ایثارگر و خانواده ٩٠ شهید این بانک از سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش شهر بورس، در این مراسم حجت‌الاسلام لطف‌الله ثقفی، مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران؛ یاسر مرادی، رئیس هیات‌مدیره؛ منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات؛ محمدباقر عباسی‌نژاد، مدیرامور بازرسی بانک صادرات ایران و محسن دباغ، مدیر شعب استان خراسان‌رضوی حضور داشتند.

در این همایش رئیس هیات‌‍مدیره بانک صادرات ایران ضمن تجلیل از خانواده شهدای این بانک با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران امروز مظلوم‌تر از همیشه است، اظهار کرد: در اولین گام ما مسئولان، باید از جایگاه فعلی خود برای خدمت بی‌منت به توده مردم کمال استفاده را برده و کوچکترین سوءاستفاده‌ای نداشته باشیم.

یاسر مرادی از حسن خلق و سعه صدر در برخورد با منتقدین به عنوان دومین اقدام ضروری برای مظلومیت‌زدایی از چهره نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: تنها در صورتی که اخلاق حسنه و تخصص لازم را داشته باشیم، می‌توانیم به سمت جهاد تبیین برویم و مشکلات کشور و راه‌حل‌های آنها را برای مردم بازگو کنیم.

دهمین یادواره شهدای بانک صادرات ایران با تقدیر و تجلیل از پدر شهید آرمان علی‌وردی و تقدیر از زحمات رضا صدیق فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج این بانک به پایان رسید.

منبع: روابط‌عمومی بانک صادرات ایران

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + هجده =

پراپ تریدینگ

کمان