شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
کد خبر : 75206

دلیل تداوم تاخیر در تحویل محصولات مدیران خودرو چیست؟

دلیل تداوم تاخیر در تحویل محصولات مدیران خودرو چیست؟
مدتی است که مدیران خودرو در انجام تعهدات خود برای تحویل خودرو با تأخیر و تعلل عمل می‌کند. دلیل تداوم تاخیر در تحویل خودرو چیست؟

به گزارش شهر بورس، مدت‌هاست که تاخیر در تحویل خودرو به خریدار به یکی از گلایه‌های همیشگی مشتریان مدیران خودرو تبدیل شده است. گرچه مسئولان این شرکت بارها وعده دادند که این مشکل رفع خواهد شد، اما نگاهی به وضعیت تحویل محصولات مدیران خودرو به مشتریان نشان می‌دهد که این خودروساز خصوصی، مانند دولتی‌ها نتوانسته مشکل خود را در این رابطه برطرف کند.

حال جریان تازه‌ای در رابطه با تحویل محصولات مدیران خودرو در فضای مجازی شکل گرفته است. برخی از مشتریان ادعا می‌کنند که هنگام مراجعه به هر نمایندگی این شرکت اعلام می‌شود که تحویل خودرو کمتر از یک ماه صورت می‌گیرد. اما پس از واریز وجه و امضای قرارداد، دیگر خبری از تحویل خودرو نیست. برخی نیز به این نکته اشاره می‌کنند که واریز وجه را در خردادماه انجام داده‌اند، اما تاکنون خودرویی به ‌آن‌ها تحویل داده نشده است.

رد پای کلاهبرداری در نمایندگی مدیران خودرو؟

شرکت خودروساز مدیران خودرو در پاسخ به پیگیری‌های تجارت‌نیوز اعلام کرد: احتمال این وجود دارد که برخی از نمایندگی‌های شرکت تعدادی خودرو موجود داشته باشند و شرایط تحویل کمتر از یک ماه را برای این خودروها در نظر گرفته باشد.

روابط عمومی این شرکت همچنین اعلام کرد: اگر نمایندگی چنین شرایطی را برای تحویل خودرو اعلام کرده، اما آن را اجرا نکرده باشد مشتریان این حق را دارند که شکایت و این موضوع را از راه قانونی پیگیری کنند.

البته همان‌طور که اشاره شد مساله تاخیر در تحویل خودرو تنها به این برهه زمانی محدود نمی‌شود. این شرکت عوامل افزایش هزینه‌های حمل ونقل، هزینه‌های تولید، رشد نرخ ارز و تاثیر در واردات قطعات و مجموعه‌های خودرو، شیوع ویروس کرونا را به عنوان توجیحی برای تاخیر در تحویل خودرو معرفی می‌کند.

مشتریان شرکت مدیران خودرو نیز حدود دو سال است که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. البته باید یادآورشد که تاکنون نیز نه تنها این مشکل برطرف نشده است، بلکه شروط عجیب دیگری، مانند تحویل خودرو تنها در بم، به شرایط فروش محصولات این شرکت خودروسازی خصوصی اضافه شده است.


بیشتربخوانید: فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو در اسفندماه + جزئیات


نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 7 =

هادی پنجشنبه , 4 اسفند 1401 - 19:35

من ۱۳ آذر تیگو۷ ثبت نام کردم ۸ بهمن تحویل گرفتم

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان