شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
کد خبر : 2533

درج قیمت خودرو در آگهی‌های اینترنتی ممنوع شد

مدتی است که آگهی‌های مربوط به فروش محصولات در پلتفرم‌های انتشار آگهی منتشر می‌شوند و این موضوع مشکلات متعددی را به وجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، مدتی است که آگهی‌های مربوط به فروش محصولات در پلتفرم‌های انتشار آگهی به صورت توافقی و یا با قیمت‌های نامتعارفی منتشر می‌شوند و این موضوع مشکلات متعددی را به وجود آورده است.

چندی پیش نیز خبر ممنوعیت درج قیمت در آگهی‌های اینترنتی منتشر شده بود که باعث سردرگمی بسیاری از افراد شده بود. اما به تازگی و به طور رسمی خبر ممنوعیت درج آگهی خودرو در پلتفرم‌های اینترنتی از سوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی منتشر شده و در همین راستا یکی از اعضای هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی جزئیات این قانون را توضیح داد.

رضا الفت نسب، عضو هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی از ممنوعیت درج قیمت خودرو در پلتفرم‌های انتشار آگهی خبر داد و گفت: حکم دادگاه مبنی بر ممنوعیت درج قیمت خودرو‌ در آگهی‌ها از روز پنجشنبه عصر صادر شده و از آن زمان در حال اجرا است.

وی افزود: این قانون تمامی پلتفرم‌هایی که شامل آگهی هستند را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

الفت نسب اظهار کرد: پیش از این نیز محدودیت‌هایی برای سیستم قیمت‌گذاری وجود داشت.

وی توضیح داد: پیش از این نیز محدوده قیمتی برای خودروها مشخص شده بود و افراد در صورت اعمال قیمتی بالاتر از حد تعیین شده، قادر به انتشار آگهی خود را نداشتند. حالا این قانون به مرحله‌ای رسیده که آگهی اتومبیل‌ها بدون قیمت درج می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + هجده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان