شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
کد خبر : 6587

عرضه صندوق دارا دوم رسماً متنفی شد/ دارا سوم آذرماه می‌آید

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، علیرضا صالح با اعلام خبر لغو عرضه صندوق ETF دولتی دارا دوم، اظهار داشت: با توجه به اینکه وزارت نفت نسبت به تاسیس صندوق ETF پالایشگاهی دارا دوم اقدام نکرد، واگذاری بلوک های 15 درصدی سهام پالایشگاه ها انجام خواهد شد. وی افزود: سازمان خصوصی سازی با توجه به

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، علیرضا صالح با اعلام خبر لغو عرضه صندوق ETF دولتی دارا دوم، اظهار داشت: با توجه به اینکه وزارت نفت نسبت به تاسیس صندوق ETF پالایشگاهی دارا دوم اقدام نکرد، واگذاری بلوک های 15 درصدی سهام پالایشگاه ها انجام خواهد شد.

وی افزود: سازمان خصوصی سازی با توجه به صحبت های انجام شده، آگهی عرضه های بلوکی این پالایشگاه ها را انجام داده، اما حالا این موضوع منتفی شده است.

بیشتر بخوانید:
اعلام جزئیات پذیره‌نویسی در صندوق دارا دوم
دومین عرضه اولیه هفته هم از راه رسید
ارزش ۲۰۰ واحد صندوق دارایکم چقدر شد؟/ بازدهی ۲٫۵ درصدی دارا یکم در این هفته

رئیس سازمان خصوصی سازی یادآور شد: الان دیگر ETF پالایشگاهی نداریم و این صندوق تاسیس نشد. البته صندوق پالایشگاهی را ما به صورت بلوکی عرضه خواهیم کرد و این موضوع هم تاثیری بر روند این سهم‌ها نخواهد داشت.

صالح در پاسخ به این سوال که «تکلیف ETF خودرویی سوم چه می‌شود و آیا دارا سوم عرضه می شود یا خیر؟»، گفت: کارهای مربوط به دارا سوم را انجام می‌دهیم و این صندوق قرار است در آذرماه عرضه شود.

به گزارش شهر بورس، امروز خبرهای ضد و نقیض زیادی درمورد عرضه و یا عدم عرضه صندوق دارا دوم منتشر شده و واکنش های مختلفی را در بازار سرمایه در پی داشته است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 11 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان