شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۳۸
کد خبر : 76025

خودروهای وارداتی کیا به تهران رسیدند + جزئیات

خودروهای وارداتی کیا به تهران رسیدند + جزئیات
بخشی از خودروهای وارداتی کیا به تهران رسیدند و در نمایندگی این شرکت، یعنی کوشا خودرو به نمایش گذاشته شد.

به گزارش شهر بورس، به‌تازگی بخشی از نخستین محموله خودروهای وارداتی کیا به دفتر مرکزی کوشا خودرو رسیدند. خودروهای پگاس، سلتوس، سونت و سراتو اتوماتیک از جمله خودروهایی بودند که با هدف حضور در شوروم مرکزی کوشا خودرو و معرفی به مشتریان ترخیص شدند و طبق گفته مسئولان نمایندگی کوشا خودرو، این خودروها طی روزهای آتی به نمایش عمومی در می‌آیند.

البته باید اشاره کرد که سایر محصولات کیا که ثبت‌سفارش شدند نیز در روزهای آینده در محل نمایندگی کوشا خودرو به نمایش گذاشته می‌شوند.

کوشا خودرو چند خودرو وارد می‌کند؟

به‌گفته مسئولان حاضر در این نمایشگاه، کوشا خودرو برنامه واردات 2140 دستگاه خودرو از برند کیا را دارد. البته هنوز سازوکار قیمت‌ پایه این خودرو در بورس کالا مشخص نشده است. اما زمزمه‌هایی مبنی بر تعیین قیمت پایه 700 میلیون الی 800 میلیون تومانی این خودروها به گوش می‌رسد که البته هنوز به تایید شرکت کوشا خودرو در نیامده است.

بررسی کیفی خودروهای وارداتی

در این میان، این مساله مطرح می‌شود که خودروهایی که به نمایش درآمدند چه مشخصات فنی دارند؟ آیا این خودروها که از برند کیا وارد کشور شد‌ه‌‌اند از کیفیت مناسبی برخوردار هستند؟

پیش از معرفی این خودروها باید به این نکته اشاره کرد که باتوجه به محدودیت تعیین‌شده در رابطه با قیمت خودروهای وارداتی، شرکت‌های واردکننده نتوانستند با دست باز خودروهای برند منتخب خود را خریداری و وارد کشور کنند. به همین جهت، اکثرا خودروهای اقتصادی برندهای خودروسازی یا نسخه لوآپشن محصولات این خودروسازان به کشور آمده‌اند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان