شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
کد خبر : 76429

6 مگاپروژه در استان افتتاح می کنیم

خلیل وطن دوست: نسبت به نظرسنجی ها خوشبینم

خلیل وطن دوست: نسبت به نظرسنجی ها خوشبینم
خلیل وطن دوست مدیرعامل شرکت شیرین وطن گفت: نسبت به نظرسنجی ها خوشبینم و افرادی مثل حاج علی نجاتی و پرویز و رسول بیوک از ما حمایت کرده اند.

به گزارش شهر بورس، خلیل وطن دوست مدیرعامل شرکت شیرین وطن در جمع خبرنگاران اهداف خود را از کاندیداتوری در انتخابات اتاق بازرگانی برشمرد و گفت: هدف این است که قدمی در راستای رشد اقتصاد استان برداریم.

6 مگاپروژه در استان افتتاح می کنیم

وی افزود: خبرهای خوبی در راه است. ما سال آینده ۶ مگاپروژه در استان افتتاح می کنیم و اگر فعالان اقتصادی استان از ما حمایت کنند بر اساس چارچوب قوانین اتاق بازرگانی میخواهیم قدم‌هایی برداریم.

این کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز تصریح کرد: مشکلاتی که وجود دارد باید بیان شود. همه اعضای یک خانواده‌ایم و اگر دست در دست هم دهیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وطن‌دوست با اشاره به اینکه باید واقعیت صنعت و اقتصاد امروز تبریز و آذربایجان به مردم بیان شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه در طول سال‌های مختلف در حق صنعت آذربایجان و تبریز ظلم شده است. امروز رتبه صنعتی تبریز و استان را اگر بخواهیم با دیگر شهرهای صنعتی کشور مقایسه کنیم، وضعیت مطلوبی نداریم.


بیشتر بخوانید: ثبت نام 81 نامزد در انتخابات اتاق بازرگانی تبریز


خلیل وطن دوست مدیرعامل شرکت شیرین وطن درباره برنامه‌های انتخاباتی خود و «ائتلاف توسعه، اتاق برای شما» اظهار داشت: ما ۳۰ برنامه در نظر داریم که مسائل مربوط به اتاق و رسالت‌های اجتماعی اتاق را شامل می‌شود. خواهش ما از اصحاب رسانه این است که به عنوان نماینده اذهان عمومی واقعیت‌ها را منتشر کنند.

خلیل وطن دوست: نسبت به نظرسنجی ها خوشبینم

وی با عنوان اینکه «نسبت به نظرسنجی‌ها خوشبینم»، گفت: افرادی مثل حاج علی نجاتی و پرویز و رسول بیوک که قابل ستایش هستند و زحمت کشیده‌اند به ما اعتماد کرده و در جمع ما حضور پیدا کردند که برای همگان این معنی را دارد که انتخاب برتر چیست.

این کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز تاکید کرد: من همیشه منتقدم ولی انتقاد باید سازنده باشد. در دوره‌های گذشته اتاق بازرگانی تبریز تلاش‌هایی صورت گرفته ولی این تلاش‌ها در شأن استان ما نیست. چطور ممکن است برخی استان‌ها رتبه بهتری نسبت به استان ما داشته باشند؟ چرا باید در اتاق بازرگانی تبریز فقط طیف خاصی مطرح شود؟

خلیل وطن دوست مدیرعامل شرکت شیرین وطن با اشاره به اقدامات صورت گرفته علیه سرگروه «ائتلاف توسعه، اتاق برای شما» اذعان داشت: امروز آقای عظیم‌زاده را همه می‌زنند آیا از حضور عظیم‌زاده می‌ترسند؟ از چند کانال و واسطه از من خواستند انصراف دهم ولی این کار را نکردم.

وی درباره انتقادات صورت گرفته از احد عظیم‌زاده درباره سرمایه‌گذاری در خارج از استان نیز گفت: از آفای عظیم‌زاده بپرسیم چه امکاناتی در اختیار او بوده. چه امکاناتی در اختیار بقیه و بعد ایشان را قضاوت کنیم.

این نامزد انتخابات ادامه داد: مازندران منطقه اقتصادی بوده. بروکراسی ها در اینجا زیاد است. همچنین برخی مسئولان نگاه مثبتی به استان ندارند و اگر دست در دست هم دهیم.

چرا فقط یک نفر مطرح می شود؟

خلیل وطن دوست مؤسس شرکت لوکومتیو ‏سازی آذرکیا تجارت با نقد عملکرد اتاق بازرگانی تبریز در دوره گذشته اظهار داشت: اگر امروز کتاب اتاق بازرگانی تبریز را بررسی کنیم عکس چند نفر از اعضای هیات نمایندگان را می بینید؟ چرا فقط یک نفر مطرح می شود؟ رهبر کسی است که اطرافیانش را مطرح کند نه اینکه فقط خودش مطرح شود.

وی با نقد ائتلاف انتخاباتی رقیب گفت: یکی از اقوام ما فوت کرده و من نتوانستم جایی برای مراسم پیدا کنم چون همه جا را رزرو کرده بودند. مگر با غدا دادن می‌توان رای گرفت؟ اتاق چقدر مهم است که در ۱۰ روز گذشته گوشت در رستوران‌ها پیدا نمیشود؟ مردم ما فرهیخته هستند و صاحب نظر و ایده هستند.

وطن دوست بار دیگر درباره اینکه چرا عظیم‌زاده در تبریز سرمایه‌گذاری نکرده است، گفت: آقای عظیم‌زاده چندین پروژه داشت که از نظر بروکراسی به مشکل خورده است. بروکراسی باعث شده ما در پروژه‌های که در دست اقدام داریم دچار مشکل شویم ولی در استان‌های اصفهان و… چنین نیست.

وی افزود: عظیم‌زاده ۱۲۰۰ نفر از ایتام را به سرپرستی گرفته است ولی همه او را بمباران شخصیتی می‌کنند. چه امکاناتی در اختیار او قرار گرفته است؟ نگران حضور آقای عظیم‌زاده هستند چون او می‌تواند امکانات زیادی برای استان بیاورد.


بیشتر بخوانید: زمان و مکان انتخابات اتاق بازرگانی تبریز اعلام شد


عظیم‌زاده وظایف اجتماعی خود را در تبریز انجام داده است

این کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز افزود: اگر آقای عظیم زاده را تشویق کنیم در چارچوب قانون و بر اساس اساسنامه اتاق بازرگانی میتوانیم حتی در سطح مشاوره در تعیین وزیر تعیین کننده باشیم.

وطن دوست با بیان اینکه «چرا ما ۳ کرسی در اتاق ایران نداریم؟»، تصریح کرد: عملکرد اتاق اصفهان و تبریز را بررسی کنید و نمره بدهید. مگر می‌شود یک نفر هم ناظر و هم مجری باشد؟ در صورت پیروزی در انتخابات اتاق بازرگانی؛ اگر شش ماهه نتوانستیم کاری انجام دهیم، کناره گیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: عظیم‌زاده وظایف اجتماعی خود را در تبریز تا کنون انجام داده است. اگر از امثال عظیم زاده که دنیا دیده است جذب استان کنیم قطعا به نفع استان خواهد بود.

خلیل وطن دوست مدیرعامل شرکت شیرین وطن در پایان گفت: ما چه باشیم و نباشیم آرزم داریم هرکس که اصلح است و می‌تواند برای نخبگان تاثیرگذار باشد روی کار باشد و دستشان را می‌بوسیم. هرکسی برای این خاک قدمی بردارد برای ما عزیز است.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان