شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
کد خبر : 7988

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تشریح کرد:

جزییات انتقال یک درصد منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: به طور جدی پیگیر نهایی شدن انتقال یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه هستیم. وی افزود: هنوز ابلاغیه رسمی اعلام نشده اما به محض ارسال ابلاغیه آن به سازمان بورس به طور

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: به طور جدی پیگیر نهایی شدن انتقال یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه هستیم.

وی افزود: هنوز ابلاغیه رسمی اعلام نشده اما به محض ارسال ابلاغیه آن به سازمان بورس به طور رسمی جزییات آن را تشریح می‌کنیم.

رئیس سازمان بورس با تأکید بر اینکه این موضوع هنوز به طور رسمی به سازمان بورس ابلاغ نشده است؛ گفت: البته سازمان بورس و همچنین شخص وزیر اقتصاد به طور جدی پیگیر این موضوع هستند.

بیشتر بخوانید:
بورس فردا ۹۹/۶/۱۷ چه می شود؟
کلاه برداران در کمین بورس؛ مراقب سایت‌های جعلی باشید!
دست آشکار دولت در بازار سهام!/ آیا دولت باید از بورس حمایت کند؟

وی در پاسخ به این پرسش که منابع صندوق توسعه ملی مصوب سال 94 است و شنیده شده در شرایط فعلی بازار برای حمایت از بازار سهام در حال نهایی شدن است‌ و به زودی ابلاغ می‌شود و یا اینکه باز هم مسکوت و بلاتکلیف می‌ماند؟ گفت: مسئولان به طور جدی در حال پیگیری این موضوع هستند، فقط هنوز ابلاغیه آن نیامده است. شاید فردا، پس فردا یا هفته آینده ابلاغیه آن به سازمان بورس ارسال شود.

قالیباف اصل در پایان گفت: قطعاً اجرای این مصوبه در شرایط فعلی بازار برای بازار گردانی مداوم همه نمادها و افزایش نقد شوندگی بازار اتفاق بسیار خوبی است.

منبع: همفکران

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 12 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان