شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر : 60975

مدیر روابط عمومی سازمان بورس در گفت‌وگو با شهر بورس تشریح کرد؛

جزئیات جلسه امروز شورای عالی بورس درباره استعفای مجید عشقی

جزئیات جلسه امروز شورای عالی بورس درباره استعفای مجید عشقی
مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار به تشریح جزئیات جلسه امروز شورای عالی بورس پرداخت و دلایل مخالفت شورا با استعفای مجید عشقی را بازگو کرد.

محمدهادی سلیمی‌زاده، مدیر روابط عمومی سازمان بورس در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره جزئیات جلسه امروز شورای عالی بورس درباره استعفای مجید عشقی، اظهار داشت: عملکرد سازمان بیشتر تحت تاثیر عوامل خارجی از جمله وضعیت اقتصاد کلان، عملکرد سایر نهادهای دولتی، مجلس و … است. در سازمان بورس شاید تنها 20 درصد از اختیارات دست خودتان باشد، اما صددرصد باید پاسخگو باشید.

وی افزود: مطالباتی وجود دارد و نیاز است که همراهی‌هایی صورت بگیرد. در بدنه دولت این همراهی به شکل خوبی وجود داشت، اما در برخی دیگر سایر بخش‌ها خیر. آقای عشقی پیش از این هم استعفای شفاهی داده بودند که اگر بنا به رخ دادن چنین اتفاقاتی است، بودن یا نبودن من فرقی نمی‌کند.

مدیر روابط عمومی سازمان بورس در تشریح جزئیات جلسه امروز شورای عالی بورس درباره استعفای مجید عشقی، خاطرنشان کرد: اعضای شورای عالی بورس که اکثراً سابقه دارند، معتقد بودند که اقدامات انجام شده در تاریخ سازمان بورس بی‌سابقه بوده و همین بحث عرضه خودرو در بورس کالا برای عملکرد یک ساله یک مدیر کفایت می کند.


بیشتر بخوانید: مخالفت با استعفای رئیس سازمان بورس/ عشقی ماندنی شد


سلیمی‌زاده یادآور شد: در جلسه امروز از بین افرادی که با سابقه بودند، تقریباً کسی با پذیرش استعفای آقای عشقی موافقت نکرد و همه قویاً با استعفای ایشان مخالفت کردند و آقای عشقی ناچاراً پذیرفتند که کار خود را ادامه بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا برای ادامه کار عشقی در سازمان بورس قول‌هایی به وی داده شد یا خیر؟»، گفت: وعده دادند که در مجموعه های تامینی و اجرایی، همراهی بیشتری صورت بگیرد. البته خواسته‌های ایشان هم خواسته‌های نامعقولی نیست. ثبات در تصمیم گیری، عدم تغییر قوانین و دوری از قیمت گذاری دستوری؛ جزو اصلی‌ترین خواسته‌های آقای عشقی است.

مدیر روابط عمومی سازمان بورس ادامه داد: آقای عشقی اگر موارد غیرقانونی ببینند و انجام نشود، ترجیح می‌دهند ترک سمت کنند که در زمان حضور در بورس کالا نیز چنین تصمیمی را گرفته بودند.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

 

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان