شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
کد خبر : 7282

عضو هیئت رئیسه مجلس:

جریانی مشکوک به دنبال زمین زدن بورس است/ سرمایه مردم را پودر کرده‌اند

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، ناصر موسوی لارگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنشی دیگر به سقوط روزهای اخیر شاخص بورس و قیمت سهام اکثر شرکت ها در توییتر اعلام کرد: «جریانی مشکوک، دائم و خزنده به دنبال زمین زدن بورس است. یک روز طرح کاهش دامنه نوسان از 5 به 2

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، ناصر موسوی لارگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنشی دیگر به سقوط روزهای اخیر شاخص بورس و قیمت سهام اکثر شرکت ها در توییتر اعلام کرد:

«جریانی مشکوک، دائم و خزنده به دنبال زمین زدن بورس است.

یک روز طرح کاهش دامنه نوسان از 5 به 2 درصد را پیش می کشد و امروز دعوای زرگری راه می اندازد تا بورس زمین گیری شود که فعلا شده است. بین 30 تا 50 درصد سرمایه صدها هزار سهامدار معمولی پودر شده و زمینه نارضایتی را فراهم کرده اند.»

بیشتر بخوانید:
وقتی حقوقی‌ها نوسان‌گیری می‌کنند/ سهامداران تازه‌وارد اولین بازنده رفتار هیجانی در بورس
آقایان! با اعتماد مردم بازی نکنید
بورس دوباره به رنگ سرخ درآمد

وی پس از ادعای امروز مبنی بر تلاش برخی ها برای زمین زدن بورس ،چند روز پیش هم اعلام کرده بود: اتفاقاتی که در ‎بورس در حال رقم خوردن است، عادی نیست. دولت باید جواب منطقی برای این وضعیت داشته باشد. نمی شود سهامداران خرد را که عمدتا اقشارعادی مردمی هستند به ‎بورس کشاند و تا ۳۰ درصد سرمایه آنان را پودر کرد. در مجلس و کمیسیون اقتصادی پیگیر موضوع خواهم بود.

به گزارش شهر بورس، بورس تهران در چند وقت اخیر با ریزش مواجه شده و شاخص کل در حال عقب نشینی به سمت کانال یک میلیون و 600 هزار واحد است.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − هفت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان