شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
کد خبر : 52153

جاماندگان دریافت یارانه جدید نگران نباشند

جاماندگان دریافت یارانه جدید نگران نباشند
با شروع تغییرات در پرداختی یارانه های نقدی ، برخی از شهروندان از این پرداختی جامانده اند که با اعلام رئیس جمهور جاماندگان دریافت یارانه جدید می توانند به واریز یارانه امیدوار باشند.

به گزارش شهر بورس ، سازمان هدفمندسازی  در سال جدید نحوه پرداخت یارانه نقدی را به صورت کوپن الکترونیکی تغییر داده است . این اقدام در جهت مقابله با افزایش تورم و افزاایش قیمت کالاهای اساسی می باشد. در این پروسه نام برخی از این لیست خط خورده است که جاماندگان دریافت یارانه می توانند با مراجعه به سامانه اعتراض خود را ثبت کنند.

بر اساس گزارش تجارت نیوز ، جاماندگان دریافت یارانه جدید حدود سه ماه زمان دارند که به شیوه دهک‌بندی اعتراض کنند اما حالا رئیس جمهور در خصوص جاماندگان دریافت یارانه، دستور فوری داده است.

ابراهیم رئیسی دستور داده «هر چه سریع تر، جاماندگانی را که استحقاق واقعی دریافت یارانه دارند، شناسایی و یارانه جبرانی برای آنها واریز شود.»

بر این اساس جاماندگان بعد از اعتراض می‌توانند منتظر دریافت یارانه ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومانی باشند، مشروط به اینکه اعتراض آنها پذیرفته شود. به عبارت دیگر، پرونده واریز یارانه جدید بسته نشده و احتمالا برخی از جاماندگان، مشمول یارانه می‌شوند.


بیشتر بخوانید: تاثیر آزادسازی واردات بر قیمت خودرو چیست؟


اگرچه رئیسی دستور داده که هر چه سریع‌تر یارانه جاماندگان واریز شود،‌ اما هنوز زمان بررسی و واریز یارانه این گروه مشخص نیست.

از طرف دیگر،‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده هر فردی به هر دلیلی مشمول دریافت یارانه نشده، ۳ ماه فرصت دارد تا اعلام کند.داما مشخص نیست زمان واریز یارانه جاماندگان سه ماه دیگر است و یا این افراد احتمالا زودتر می‌توانند یارانه نقدی جدید را کامل دریافت کنند.

جاماندگان دریافت یارانه جدید نگران نباشند

اما چیزی که مشخص است اینکه جاماندگان می‌توانند در صورت اعتراض مشمول یارانه جدید شوند. برای اعتراض به شیوه دهک‌بندی جامعه و خط خوردن از لیست یارانه‌ها افراد می‌توانند به دو شیوه اقدام کنند.

یکی مراجعه به سایت hemayat.mcls.gov.ir و ثبت اعتراض است. راهکار دوم تماس با شماره ۶۳۶۹-۰۲۱ است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان