شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
کد خبر : 6392

گزارش شهر بورس از مجمع «غاذر»

تقسیم سود 80 ریالی در روز اعلام خبر افزایش سرمایه

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، مجمع عمومی عادی سالیانه غاذر عصر امروز (چهارشنبه) در محل این شرکت به صورت آنلاین برگزار شد. خلیل قلی پور خلیلی در ابتدا به تشریح شرایط شرکت در سال گذشته پرداخت. در ادامه پس از قرائت گزارش عملکرد هیئت مدیره برای سال مالی 98 و نظر حسابرس و بازرس

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، مجمع عمومی عادی سالیانه غاذر عصر امروز (چهارشنبه) در محل این شرکت به صورت آنلاین برگزار شد.

خلیل قلی پور خلیلی در ابتدا به تشریح شرایط شرکت در سال گذشته پرداخت.

در ادامه پس از قرائت گزارش عملکرد هیئت مدیره برای سال مالی 98 و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت در مجمع غاذر ، صورت های مالی تصویب و بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 800 ریال سود محقق شده، 80 ریال سود نقدی برای هر سهم معادل 10 درصد توزیع شود و مابقی برای افزایش سرمایه از محل سود انباشته که طی ماه‌های آینده انجام خواهد شد، منظور شود.

بیشتر بخوانید:
جامه سبز بر تن بورس/ شاخص کل کانال ۲ میلیون واحد را پس گرفت
ادامه اقبال بازار به گروه بانکی و سرمایه گذاری
رکورد ارزش روزانه معاملات بورس شکسته شد

در مجمع غاذر همچنین با توجه به درخواست سهامداران این شرکت مبنی بر واریز سود سهام از طریق سامانه سجام، مدیرعامل شرکت اعلام کرد که «با توجه به مشکلات خاص واریز سود از این سامانه، شرکت آمادگی دارد تا پس از تکمیل فرم‌های مخصوص توسط سهامداران سود حاصل را به حساب آنها واریز کند.»

مدیرعامل شرکت غاذر در پایان ضمن اشاره به برنامه‌های بازسازی خطوط تولیدی و بسته بندی، از افزایش سرمایه این شرکت از محل سود انباشته، آورده نقدی و تجدید ارزیابی در آینده خبر داد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 6 =

پراپ تریدینگ

کمان