شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 10460

تداوم ریزش قیمت ارز/دلار به کانال ۲۴ هزار تومانی سقوط کرد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، امروز در جریان معاملات در صرافی‌های بانکی، قیمت خرید دلارهم با ۵۰ تومان کاهش ۲۳هزار و ۷۷۰ تومان تعیین شد. قیمت فروش یورو نیز با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل، معادل ۲۹ هزار و ۶۲۰ تومان شدو قیمت خرید آن نیز با کاهش ۸۰

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، امروز در جریان معاملات در صرافی‌های بانکی، قیمت خرید دلارهم با ۵۰ تومان کاهش ۲۳هزار و ۷۷۰ تومان تعیین شد.

قیمت فروش یورو نیز با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل، معادل ۲۹ هزار و ۶۲۰ تومان شدو قیمت خرید آن نیز با کاهش ۸۰ تومانی ۲۸ هزار و ۴۲۰ تومان شد.

قیمت روز گذشته (سه شنبه) هر اسکناس یورو در صرافی‌های بانکی برای فروش معادل ۲۹ هزار و ۳۶۶ تومان و قیمت خرید آن نیز ۲۸ هزار و ۴۳۹ تومان بود.

قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی امروز ۲۴ هزار و ۳۰۵ تومان و قیمت فروش ۲۴ هزار و ۵۴۸ تومان ثبت شده بود.

همچنین در سامانه سنا نیز در معاملات روز (چهار شنبه) هر دلار با نرخ میانگین ۲۴ هزار و ۵۰۳ تومان تومان معامله شد، نرخ خرید هر دلار در سامانه سنا نیز ۲۴ هزار و ۹۴۸ تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی دیروز حواله یورو با میانگین قیمت ۳۱ هزار و ۵۱۶ تومان و هر حواله دلار با میانگین قیمت ۲۵ هزار و ۹۱۹ تومان اعلام شد.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر، روند حرکت قیمت دلار، کاهشی بوده است. اوایل آبان‌ماه نرخ دلار روند صعودی داشت و به بیش از ۳۰ هزار تومان رسید، اما از اواسط آبان سیر نزولی به خود گرفت.

منبع: ایرنا

بیشتر بخوانید: تکلیف دامنه نوسان بورس روشن شد

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =

پراپ تریدینگ

کمان