شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 80540

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس در گفت‌وگو با شهر بورس؛

تحقق ساخت سالانه یک میلیون مسکن غیرممکن است

تحقق ساخت سالانه یک میلیون مسکن غیرممکن است
پزشکیان نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: رئیس جمهور محترم قول ساخت سالانه یک میلیون مسکن را داده بود که عملا غیرممکن است اما می‌شود حداقل تلاش کرد به آن سمت برویم اما متاسفانه این تلاش را نمی‌بینیم.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با شهر بورس در خصوص امضای پروژه‌های ساخت مسکن در تبریز توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن اظهار داشت: همزمان با 36 امین سالگزد تاسیس این شرکت کلنگ زنی پروژه بالای 500 واحد برای هوانیروز و تعدادی واحد دیگر در جلفا و… در برنامه داشتند که ما هم خواستیم تشکری بکنیم زیرا قدمی در جهت مسکن دار کردن مردم و هوانیروز ما برداشته‌اند.

وی ادامه داد: البته مشکل اساسی ما با ساخت این تعداد مسکن حل نمی‌شود، همیشه سوال است که چرا در این 44 سال گذشته نقشه‌ای نداشتیم که برای تمام کسانیکه خانواده تشکیل می‌دهند خانه‌ای امن و با کیفیت مناسب فراهم کنیم.


بیشتر بخوانید: تامین مالی طرح ساخت یک میلیون مسکن با ابزارهای بازار سرمایه


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: با حقوق‌های فعلی ساخت مسکن تبدیل به رویا شده است و ما قانون گذاران، سیاستمداران و حاکمان باید سیاستی را برای حل این مشکل در نظر داشته باشیم.

وی ادامه داد: رئیس جمهور محترم قول ساخت سالانه یک میلیون مسکن را داده بود که عملا غیرممکن است اما می‌شود حداقل تلاش کرد به آن سمت برویم اما متاسفانه این تلاش را نمی‌بینیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان