شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
کد خبر : 58631

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

بورس هفته سوم مهر 1401 چه می شود؟

بورس هفته سوم مهر 1401 چه می شود؟
۶ کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه با توجه به وضعیت کنونی بازار، روند معاملات بورس در هفته سوم مهر 1401 را پیش بینی کردند.

شهر بورسمحمد رحیمی: با توجه به رسیدن شاخص کل بورس تهران به محدوده حمایتی، برای سهامداران این سؤال پیش آمده بورس هفته سوم مهر 1401 چه می شود؟

در این راستا، شهر بورس به سراغ ۶ کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه رفته و نظرات آنها را پیرامون وضعیت بورس در هفته سوم مهر 1401 پیگیر شده است.
پیمان شوریابی، الهه شهبازی، آرش شهریاری، ندا عباسی، علی عباسیان و بهراد موسوی؛ ۶ کارشناسی هستند که به سؤال خبرنگار شهر بورس در مورد اینکه « بورس هفته سوم مهر 1401 چه می شود؟ »، پاسخ داده‌اند.


بیشتر بخوانید : بازدهی بازارها در تابستان 1401


پیمان شوریابی

به نظر می‌رسد با افزایش قیمت دلار و همچنین نزدیک شدن به محدوده یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد شاخص کل، شاهد بازاری متعادل در طول هفته و افزایش تقاضا برای خرید سهم های بنیادی و با P/E پایین باشیم.

بورس هفته سوم مهر 1401 چه می شود؟

الهه شهبازی

با توجه به قرارگیری شاخص کل در محدوده حمایتی قوی یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد، کاهش ارزش معاملات و تضعیف فروشنده و کف‌سازی در این محدوده انتظار می‌رود هفته سبزی را به لیدری گروه خودرویی پیش‌رو داشته باشیم.

در بین نمادهای گروه خودرویی، قطعاتی‌ها معاملات جذاب‌تری را دنبال خواهند کرد. همچنین شاخص هم وزن نیز در محدوده حمایتی بسیار مهم ۳۷۹ هزار واحدی قرار گرفته که می‌توان امیدوار به واکنش مثبت بازار به این محدوده بود.

بورس هفته سوم مهر 1401 چه می شود؟

آرش شهریاری

برای اولین بار شاهد واگرایی بسیار معناداری در بازدهی بازار سرمایه نسبت به بقیه بازارهای مالی هستیم که علت آن دستککاری ک و از بین بردن تعادل بازار در ۲ سال اخیر است.

متاسفانه در بازاری که اراده و‌ مصلحت بر تحلیل فنی و تخصصی ارجحیت دارد، هر تحلیلی ناقص و با خطا خواهد بود.

بورس هفته سوم مهر 1401 چه می شود؟

ندا عباسی

آینده انتظاری سهامداران نسبت به رویه مذاکرات و برجام با دید منفی همراه بوده به این دلایل است که شاخص کل یکی پس از دیگری حمایت‌های خود را از دست داده است.

برای بهبود شرایط فعلی تنها یک عزم ملی و ورود پول هنگفت نیاز است که این موضوع به زمان نیاز دارد.

بورس هفته سوم مهر 1401 چه می شود؟

علی عباسیان

با توجه به بنیاد اکثر سهم‌ها، در ارزنده بودن آنها شکی نیست ولی اخبار اقتصادی و سیاسی منفی و عدم توجه دولت به بورس منجر به افت بازار سهام شده است.

با توجه به غیر منطقی بودن تصمیمات سیاسی و اقتصادی فعلاً امیدی به رشد بازار وجود ندارد. اما از دید تکنیکالی در محدوده حمایتی قرار داریم.

بورس هفته سوم مهر 1401 چه می شود؟

بهراد موسوی

به نظر می‌رسد طی هفته آینده بازار متعادلی داشته باشیم و با توجه به رشد کامودیتی‌ها، تقاضا در بورس تقویت شود.

مسئله‌ای که وجود دارد، این است که احتمال اصلاح بازار تا رسیدن به محدوده یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد وجود دارد تا پس از رسیدن به محدوده حمایتی بار دیگر تقاضا در بازار افزایش یابد.

بورس هفته سوم مهر 1401 چه می شود؟

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان