شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
کد خبر : 3311

بورس هفته را چگونه آغاز کرد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در آغاز معاملات بازار سهام روز شنبه ۱۷ خرداد، شاخص کل با رشدی ۲۸ هزار واحدی وارد کانال یک میلیون و ۵۶ هزارتایی شد تا ضمن ثبت سقف تاریخی جدید به روند صعودی هفته گذشته خود ادامه دهد. در ۳۰ دقیقه ابتدایی معاملات امروز، بیش از ۲۴۶ هزار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در آغاز معاملات بازار سهام روز شنبه ۱۷ خرداد، شاخص کل با رشدی ۲۸ هزار واحدی وارد کانال یک میلیون و ۵۶ هزارتایی شد تا ضمن ثبت سقف تاریخی جدید به روند صعودی هفته گذشته خود ادامه دهد.

در ۳۰ دقیقه ابتدایی معاملات امروز، بیش از ۲۴۶ هزار معامله در بورس انجام شد که طی آن یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد ریال داد و ستد شدند. در معاملات فرابورس نیز حجم معاملات بیش از ۵۰۰ میلیون سهم و ارزش معاملات بیش از ۹ هزار میلیارد ریال بود.

شاخص کل در حالی رشدی ۳۰ هزار واحدی را به ثبت رسانده که نمادهای فارس، فولاد و فملی به ترتیب با ۲۹۶۶، ۲۱۲۳ و ۱۹۹۰ واحد بیشترین تاثیر را بر صعود شاخص داشته‌اند. همچنین نمادهای ذوب، صبا و شگویا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس داشته‌اند.

در جریان معاملات امروز اکثر نمادهای شاخص‌ساز در محدوده مثبت و نزدیک صف خرید معامله می‌شوند و نمادهای کوچکتر نیز با تقاضای زیادی مواجه هستند به طوری که به جز گروه محصولات غذایی و آشامیدنی غیر قندی، جو حاکم بر اکثر گروه‌های صنعت کاملا مثبت بوده است.

بازار سهام در حالی معاملات خود را پی می‌گیرد که تمام تحلیلگران بورسی تجارت‌نیوز پیش‌بینی بازاری صعودی را در این هفته کرده‌اند. شاخص کل بورس هفته گذشته رشدی ۹٫۵ درصدی را به ثبت رسانده بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان