شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
کد خبر : 9241

بورس فردا 99/7/19 چه می شود؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، عباس‌علی حقانی‌نسب، کارشناس بازار سرمایه در خصوص اینکه ” بورس فردا 99/7/19 چه می شود؟ ” بیان کرد: واکنش بازار سهام ما به دلیل مختصات توده‌واری به اخبار منفی از جمله افزایش نرخ سود بانکی و تحریم‌های جدید آمریکا زیاد است و این موضوع باعث ایجاد جو هیجانی در

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، عباس‌علی حقانی‌نسب، کارشناس بازار سرمایه در خصوص اینکه ” بورس فردا 99/7/19 چه می شود؟ ” بیان کرد: واکنش بازار سهام ما به دلیل مختصات توده‌واری به اخبار منفی از جمله افزایش نرخ سود بانکی و تحریم‌های جدید آمریکا زیاد است و این موضوع باعث ایجاد جو هیجانی در بازار سهام و افت شاخص کل می‌شود. اما به نظر می‌رسد بازار به تعادلی نسبی رسیده و این اخبار حتی اگر تاثیر منفی داشته باشند این تاثیر مقطعی است و بازار دوباره روند صعودی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:
تزریق یک درصد صندوق توسعه برای بورس چه شد؟
اولین رفتار بازارها پس از وعده واکسن کرونا ترامپ / پرواز بورس و افت قیمت طلا
سرمایه گذاری غیرمستقیم، بهترین مسیر ورود به بورس

او در رابطه با روند بازار در هفته آینده گفت: احتمالا با شروع معاملات در روز شنبه، بازار سهام در روزهای ابتدایی هفته روند نزولی داشته باشد اما در روزهای میانی هفته معاملات بازار سهام روند صعودی خود را آغاز می‌کند و بازدهی بازار مثبت خواهد بود.

این کارشناس در رابطه با تحریم‌های جدید بانکی آمریکا گفت: قبل از این نیز سیستم بانکی ما ارتباط چندانی با بازار بین‌المللی نداشت و به نظر می‌رسد این تحریم‌ها تاثیر چندانی به غیر از جو هیجانی در بازار سهام نخواهد داشت.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − سیزده =

پراپ تریدینگ

کمان