شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
کد خبر : 7811

بورس فردا (11 شهریور) چه می شود؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، پس از چند روز پرهیجان، معامله گران بورس تهران در روزهای پایانی هفته گذشته شاهد بهبود روند بازار بودند. با این حال امروز علی رغم ثبت رشد 0.53 درصدی شاخص کل، شاخص هم وزن با افتی 0.96 درصدی به کار خود پایان داد. محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، پس از چند روز پرهیجان، معامله گران بورس تهران در روزهای پایانی هفته گذشته شاهد بهبود روند بازار بودند. با این حال امروز علی رغم ثبت رشد 0.53 درصدی شاخص کل، شاخص هم وزن با افتی 0.96 درصدی به کار خود پایان داد.

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در خصوص اینکه بورس فردا (11 شهریور) چه می شود؟ ، در گفتگو با تجارت‌نیوز اظهار داشت: بازار به تعادل رسیده و ما دیگر در همه‌ نمادها شاهد صف‌های فروش نیستیم.

وی با اشاره به افزایش حجم معاملات گفت: اصلا نمی‌شود گفت که فردا باید بازار مثبت باشد یا منفی، فعلا بازار به تعادل رسیده است و تعادل باعث حجم گرفتن سهم‌ها و بعد از سرگیری سیر صعودی برای هفته بعد را در پی دارد.

بیشتر بخوانید:
فشار فروش دست از سر بورس برنمی‌دارد/ رکورد ارزش معاملات شکست
۱۱ عرضه اولیه جدید در راه بورس + لیست اسامی
ادامه پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم

این کارشناس بازار سرمایه در پایان در رابطه روند امروز (دوشنبه) بورس تهران گفت: بعد از افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی، عملا ارزش سهام شرکت مشخص می‌شود و نباید انتظار رشد چندان از گروه‌هایی که افزایش سرمایه دادند داشته باشیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان