شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 5950

بورس دوشنبه ۶ مرداد چگونه آغاز شد؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در جریان معاملات بورس دوشنبه ۶ مرداد ، شاخص کل با افتی ۴۵ هزار واحدی در یک ساعت نخست مواجه شد تا به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی عقب‌نشینی کند. اما به نظر می‌رسد شاخص سطح حمایتی خوبی در یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی دارد. در

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در جریان معاملات بورس دوشنبه ۶ مرداد ، شاخص کل با افتی ۴۵ هزار واحدی در یک ساعت نخست مواجه شد تا به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی عقب‌نشینی کند. اما به نظر می‌رسد شاخص سطح حمایتی خوبی در یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی دارد.

در جریان یک ساعت نخست معاملات امروز، بیش از ۷۱۵ هزار معامله صورت گرفت که طی آن ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۶۲ هزار میلیارد ریال معامله شود. با توجه به روند معاملات پیش‌بینی می‌شود که امروز ارزش کل معاملات بورس ضمن عبور از مرز ۲۰ هزار میلیارد تومان رکورد جدیدی را از خود به جای بگذارد.

بیشتر بخوانید:
بورس فردا چه می‌شود ؟

در حالی که اکثر گروه‌های بازار در محدوده منفی و نزدیک به صف فروش معامله می‌شوند، نمادهای شاخص‌سازی نظیر فولاد، فملی و فارس به ترتیتب با ۶۱۵۲، ۵۷۴۶ و ۴۸۱۳ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. دو غول پتروشیمی شتران و شبندر نیز دیگر نمادهایی بودند که معاملات آنها در محدوده منفی روی شاخص کل تاثیر داشت.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان